Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Metamorfosis- Adakah Berlaku Dalam Bisnes Dan Hidup Anda?

Metamorfosis iaitu perubahan besar atau transformasi berlaku dalam bisnes & kehidupan serta strategi penting mengukuhkan perniagaan.
image

Hi alluser,

Apa kabar? Selamat menjalankan kerja-kerja dan perancangan yang telah diatur pada bulan Mac, bulan terakhir sebelum suku tahun pertama 2022 berlalu.

Moga goal yang ditetapkan anda dapat dicapai pada akhir bulan nanti, insyaAllah dengan ilmu, bimbingan dan tindakan yang betul.

Jangan lupa juga jaga SOP dan pakai pelitup muka untuk mengekang dijangkiti virus C0vid-19 di negara.

Baru-baru ini dilaporkan 8 negeri sudah catatkan penggunaan katil kes ICU melebihi 50 peratus. Kes semakin meningkat, sebab itu pentingnya untuk kita ambil vaksin termasuk booster agar melindung diri dan orang lain.

Dalam pada itu, esok bakal bermulanya Siri Klinik Usahawan Bina Bisnes Berjaya - Branding & Marketing Power 2022. Jangan lupa dapatkan link Zoom anda melalui email masing-masing ya.

Belum self-check in klik di sini.

Hari in juga, kami nak kongsikan 2 artikel terbaru mengenai metamorfosis yang berlaku secara sedar yang penting dalam kehidupan malah membina bisnes berjaya.

Selain itu, artikel tentang 7 strategi penting untuk membina perniagaan mampan. Semoga bermanfaat.

image

Metamorfosis - Adakah berlaku dalam bisnes dan hidup anda?

Bagi orang yang berjaya di dunia pastinya ada melalui fasa metamorfosis dalam kehidupan mereka.

Tanpa metamorfosis, susah untuk seseorang itu berjaya sama ada dalam bisnes mahupun kehidupan malah menjadi insan yang luar biasa.

image

7 Strategi Penting Untuk Membina Perniagaan Mampan

Pentingnya perniagaan mampan. Perniagaan di masa depan memerlukan tiga sifat utama iaitu ketangkasan, kemampanan dan ketahanan terutama dalam keadaan ekonomi yang terganggu disebabkan oleh pandemik.

Dunia kini menyaksikan perniagaan "brick and mortar" (secara fizikal) beralih kepada "klik dan pesan".

Kemampuan untuk mencipta semula, mempelajari kembali dan melakukan transformasi amat penting bagi syarikat untuk bertindak balas terhadap risiko yang muncul dan kekal relevan di masa depan.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular