Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Updated features for LinkedIn pages

  Today's Guide to the ...

Punca dikecam, suri rumah berjaya pecah jualan 5 angka

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Amacam Alluser sihat ke sihat? Bisnes Alluser okay?


Alluser nak tahu, zaman sekarang ni kita tak boleh nak pandang rendah apa sekali pekerjaan yang kita buat. Tak kesahlah kita bekerja di pejabat mahupun di rumah. Di mana jua kita berada pasti akan dapat capai hasilnya.. Saya perasan ada je yang pandang rendah pada usahawan-usahawan yang meniaga daripada rumah sebab mereka tiada tempat yang strategik untuk mereka meniaga… 


Tapi, jangan salah sangka ya jika ada usahawan yang mampu capai jualan 5 angka sebulan! Alluser nak tahu ke tahu siapa dia? Haaa meh sini saya share…

Ini lah dia Puan Kamalia Husin, salah seorang student saya yang merupakan Leader Thermomix berjaya naikkan sales daripada RM14,000 pergi ke RM80,000 sebulan. Puan Kamalia ni pernah menjadi suri rumah selama 10 tahun dan dia juga pernah cuba nak buat bisnes hartanah tapi tak menjadi sebab PKP. 


Tak lama lepas tu dia cuba lagi dengan berniaga Thermomix. Dahulunya Puan Kamalia ni banyak kali dikecam dan dipandang rendah sampai tak dapat nak capai achievement nya.. Makin lama dia semakin down sampai satu tahap dia dah tak berani nak buat apa-apa..Tapi, kecaman yang dia dapat tu merubah tindakannya dengan dia mula join Roket Pemasaran Momentum pada bulan Februari 2021. Selepas tu, dia teruskan belajar ke circle Platinum.. 


Siapa sangka orang yang dikecam teruk dulu, kini dah berjaya buat jualan lebih 5 angka sebulan iaitu dari RM14,000 kemudian dia pecahkan sales RM56,000. Yang terbaru, dia berjaya pecahkan sales RM300,000 sebulan. Amacam? Kini Puan Kamalia dah ada lebih 76 orang Ejen dibawahnya dan personal saving semakin bertambah. Wow hebat ke hebat tu? 

Nak ke nak saya bantu Alluser macam Puan Kamalia? Kalau nak jom saya nak ajak Alluser untuk join kembali kelas RPM Bisnes Comeback pada 12 & 13 Mac 2022 ni sebab saya akan bantu Alluser cara tarik pelanggan dan ajar teknik marketing dengan betul.. Klik jer butang " SAYA NAK" di bawah untuk daftar atau boleh layari <<  https://www.naktarikpelanggan.com/ >> untuk maklumat lebih lanjut.



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular