Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Akademi Keselamatan Siber ditubuh untuk tampung lebih 26,000 kekosongan tenaga kerja - Ahmad Zahid

Tiada insiden lubang benam di Jalan Sultan Ismail - DBKL; TDM sahkan anggota 9 Briged maut terkena tembakan; Rizab antarabangsa BNM meningka...

3 Soalan Perlu Ditanya alluser Ketika Menulis Kandungan Berkualiti

Artikel terbaru mengenai soalan yang perlu diambil kira ketika menulis kandungan dan ibrah di kubur. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Di mana nak pasarkan produk selain medium sedia ada? Ini berita baik untuk bangsa usahawan.

Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi (KUSKOP) memperkenalkan platform e-dagang, MyMall bagi memastikan pembangunan ekosistem keusahawanan yang inklusif.

Langkah ini bagi memastikan usahawan mendapat peluang perniagaan dalam talian pada kadar caj pengurusan yang lebih rendah berbanding penyedia e-dagang yang lain.

Ia sekali gus akan membantu usahawan tempatan mengembangkan lagi perniagaan selepas berhadapan dengan pelbagai rintangan sejak dua tahun yang lalu.

Menurut Menterinya, Tan Sri Noh Omar, KUSKOP turut menyasarkan MyMall akan menjadi platform e-dagang utama di Malaysia dalam tempoh waktu yang terdekat.

Apa lagi, jom kita terokai platform MyMall.

Dalam pada itu, kami kongsikan soalan yang perlu diberi perhatian ketika anda menulis kandungan berkualiti untuk disiarkan di laman web dan media sosial mengenai produk atau perkhidmatan ditawarkan kepada pelanggan.

Selain itu, 'ibrah di kubur, 4 hikmah dan 4 larangan. Semoga bermanfaat.

image

3 Soalan Perlu Ditanya Ketika Menulis Kandungan

Kandungan yang hebat ialah kandungan yang relevan, dan kandungan itu tidak berlaku secara tak sengaja.

Selain itu, kandungan yang anda buat untuk jenama anda hari ini mungkin tidak akan kekal relevan kepada khalayak anda selama-lamanya.

Anda perlu sentiasa mengekalkan jari anda pada nadi strategi kandungan untuk memastikan ia terus sesuai dengan kehendak dan situasi semasa.

image

'Ibrah Di Kubur, 4 Hikmah dan 4 Larangan

Sabda Nabi SAW yang bermaksud: "Sesungguhnya aku pernah melarang kamu daripada menziarahi kubur, tetapi sekarang ziarahilah ia kerana padanya terdapat 'ibrah (pengajaran)." (Musnad Ahmad disahihkan oleh al-Albani dan Syu'ib al-Arnauth)

Amalan ziarah kubur mempunyai tujuan dan hikmahnya yang tersendiri, antaranya menziarahi kubur dapat meneritkan perasaan insaf dan taubat di dalam hati untuk menghadapi kematian.

Meningkatkan kepada asal-usul kejadian manusia akan dikembalikan.

Dapatkan Solusi Bisnes & Pemasaran Digital secara percuma, panduan & strategi yang proven diguna pakai bangsa usahawan ketika krisis dan cabaran dihadapi pada waktu ini.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular