Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Akademi Keselamatan Siber ditubuh untuk tampung lebih 26,000 kekosongan tenaga kerja - Ahmad Zahid

Tiada insiden lubang benam di Jalan Sultan Ismail - DBKL; TDM sahkan anggota 9 Briged maut terkena tembakan; Rizab antarabangsa BNM meningka...

Tebal Muka Pinjam Duit Mak Beli Susu Anak


Terpaksa Pinjam Duit Mak Untuk Beli Susu Dan Pampers Anak....


Saya yakin para peniaga seperti Alluser mesti ada macam-macam struggle masa berbisnes. Macam student saya seorang ni. Sampai satu tahap dia terpaksa tebalkan muka mintak balik duit belanja yang dia dah bagi pada mak nya sebab nak beli susu dan pampers anak. Sekarang Ahmad Mazuki dah berjaya buktikan yang dia juga boleh berjaya macam orang lain.. 


Ahmad Mazuki, Founder kepada Zuky Design yang dulu hanya lah seorang pembantu kedai, pelukis pelan dan memasang kanopi sebelum menjalankan bisnes pelukis pelan rumah.



Pernah suatu ketika dulu dia tak ada duit nak bantu mak nya untuk pasang besi yang berharga RM6,000 akibat daripada patah kaki. Ditambah pula dengan kehilangan seorang ayah yang tersayang.. 


Tapi dengan dugaan yang dia hadapi ni Ahmad Mazuki terus buat tindakan apabila dia rasa dia perlukan ilmu dan guru untuk dibimbing, kemudian dia terus decide untuk join kelas Roket Pemasaran Momentum dan teruskan perjalanan nya ke circle Platinum. 


Sekarang sales nya dah dapat capai RM100,000 sebulan secara konsisten dan dia dah mampu bagi apa sahaja kepada keluarga nya sekali gus dapat membeli kereta idaman nya iaitu Ford Ranger Raptor. 


Amacam inspired kan dengan kisah Ahmad Mazuki ni? [[firstname]] pun boleh berjaya juga tau!


Alluser nak tak saya tunjukkan jalan dan cara betul dalam bisnes? Haa jom saya nak ajak Alluser jumpa saya depan-depan. Asyik kelas online je kan..


Kali ni, saya akan buat roadtour dalam sesi Roadtour Momentum Bisnes 2022: Naikkan Perniagaan & Jualan Anda.


Tinggal 1 Hari Je Lagi Untuk Daftar Untuk Lokasi Johor Bahru dan Kuala Lumpur!!!

 

Dapatkan tiket dan pilih lokasi Alluser segeram sekarang di :


https://www.naktarikpelanggan.com/



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular