Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

alluser, Dulu 1,000 Unit Pun Susah Nak Habis! Kini 40,000 Unit Sebulan Terjual

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.
image

Hi alluser,

Salam 23 Ramadan, bertemu kita pada keluaran The Titan Bilangan 05 yang menampilkan pengasas produk kecantikan, jenama Addar Beauty. Kisah perjalanan bagaimana Puan Norhaslinda Rosli yang dulunya berdepan cabaran untuk menghabiskan 1,000 unit stoknya dalam masa 2 tahun namun kini 40,000 unit boleh dijual dalam sebulan.

Sepertimana diberitahu sebelum ini, e-magazine The Titan mengandungi kisah inspirasi ahli Titanium (Titan) di bawah bimbingan Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr Azizan Osman bersama RichWorks.

Setiap daripada mereka ini juga seperti anda satu masa dulu, ada yang hanya seorang suri rumah, kakitangan awam & swasta, guru, graduan, pelajar dan lain-lain lagi.

Di samping itu, artikel berkaitan industri juga akan dikongsikan dari semasa ke semasa. Moga ia dapat sedikit sebanyak memberikan anda inspirasi, panduan dan idea dalam membina bisnes yang berjaya. Semoga bermanfaat.

image

Dapatkan Solusi Bisnes & Pemasaran Digital secara percuma, panduan & strategi yang proven diguna pakai bangsa usahawan ketika krisis dan cabaran dihadapi pada waktu ini.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular