Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Bimbang Team alluser Kurang Proaktif? 3 Cara Tingkat Produktiviti

Artikel terbaru mengenai cara meningkatkan produktiviti team dan amalan menghidupkan malam al-Qadar. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Rasa macam baru saja masuk ke dalam bulan Ramadan. Rupanya kurang dari dua minggu saja lagi tetamu mulia ini akan meninggalkan kita.

InsyaAllah bermula malam ini, kita akan mula memasuki 10 hari terakhir Ramadan.

Mari sama-sama kita kerahkan segala kudrat untuk manfaatkan baki masa yang ada, mudah-mudahan kita tergolong dalam kalangan mereka yang mendapat rahmat dan pengampunan Allah SWT.

Bangsa usahawan yang mahu menyumbang bersama-sama RichWell, bolehlah melayari laman web https://richworks.com/richwellbantu/ untuk info lanjut.

Sementara itu, pengeluaran khas simpanan Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) dijangka memberi impak positif kepada pemulihan ekonomi negara dengan peningkatan perbelanjaan serta mengurangkan beban hutang dalam kalangan rakyat.

Menurut Penganalisis Ekonomi Putra Business School (PBS), Prof Madya Dr Ahmed Razman Abdul Latiff, pengeluaran wang caruman terkini di bawah skim pengeluaran khas KWSP itu dianggar menyaksikan lebih RM40 bilion wang tunai masuk ke dalam pasaran.

Bangsa usahawan, pastikan produk anda nampak dan jadi pilihan pengguna.

Dalam pada itu, kami kongsikan cara meningkatkan produktivi team anda supaya lebih produktif dan memberi impak positif kepada organisasi.

Selain itu, 3 amalan menghidupkan malam al-Qadar buat anda. Semoga bermanfaat.

image

3 Sebab Team Kurang Proaktif Dan Cara Mengatasi

Pada asasnya, seseorang tidak boleh melihat perniagaan secara hitam dan putih.

Kita hidup dalam masa yang sangat dinamik, pasaran berubah dengan pantas dan kita perlu menyesuaikan diri dengan kemahiran, jangkaan dan strategi.

Paling penting, seseorang tidak boleh melihat orang dengan jangkaan yang tegar.

image

3 Amalan Menghidupkan Malam al-Qadar

Memasuki hari-hari terakhir dalam bulan mulia, Ramadan.

Terasa begitu sekejap masa berlalu, tentunya dalam meniti kepergian bulan Ramadhan ini, 10 hari terakhir akan menjadi rebutan semua umat Muslim.

Lailatul Qadar, malam yang disebutkan dalam surah Al-Qadr, di mana ia lebih baik dari seribu bulan

Dapatkan Solusi Bisnes & Pemasaran Digital secara percuma, panduan & strategi yang proven diguna pakai bangsa usahawan ketika krisis dan cabaran dihadapi pada waktu ini.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular