Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

‘Tak habis fitnah keji aib maruah saya’ - PM Anwar

Amang seksual: PU Azman dipenjara 24 tahun, dua sebatan; 'Kenapa GISB buat begini kepada kanak-kanak, apa tujuan sebenar?' - Khutbah...

D’Jue Wellness: Hidap Autoimmune Malah Berhutang Hampir RM1 juta, Wanita Hebat Bangkit Ubah Kehidupan

Artikel terbaru mengenai kisah inspirasi seorang doktor bangkit selepas sakit, perniagaan merosot & personal branding untuk kerjaya. Semoga
image

Hi alluser,

Ini berita yang dinantikan terutamanya 1.6 juta kakitangan awam di negara.

Semalam, kerajaan bersetuju memberi Bantuan Khas Kewangan Aidilfitri sebanyak RM500 kepada semua penjawat awam Gred 56 dan ke bawah.

Bayaran itu juga diberikan kepada kakitangan di bawah skim kontrak perkhidmatan dan Kontrak atas Perkhidmatan serta pegawai atas lantikan di bawah program MySTEP.

Kerajaan juga bersetuju untuk memberi bantuan khas sebanyak RM250 kepada pesara kerajaan. Ini menunjukan 'wang tambahan' ada dalam pasaran.

Orang akan membeli, lebih-lebih lagi setelah dua tahun beraya hanya dengan 'berkurung'.

Sebagai bangsa usahawan, pastikan pelanggan nampak produk dan perkhidmatan anda. Pastikan mereka membeli dengan anda, bukan dengan orang lain.

Dalam pada itu, kami kongsikan kisah inspirasi Dr. Siti Juariah Kusni yang pernah menanggung hutang hampir RM1 juta, jatuh sakit dan perniagaan merosot. Daripada berhutang bagaimana beliau raih untung jutaan ringgit?

Selain itu, artikel tentang 5 cara bina jenama peribadi untuk laluan kerjaya. Semoga bermanfaat.

image

D'Jue Wellness: Menghidap Autoimmune Dan Berhutang Hampir Sejuta, Wanita Hebat Bangkit Ubah Kehidupan

Disebalik senyuman ceria dan kepetahan Dr Siti Juariah Kusni menyampaikan pelbagai info kesihatan anak kelahiran Sungai Besar, Selangor ini menyimpan kisah detik-detik awal ketika mula menceburi bidang perniagaan pada tahun 1993.

Pemilik Poliklinik Penawar yang lebih mesra di panggil Dr Jue ini berkata, ketika itu beliau pendapatan klinik untuk menampung perniagaan lain.

Namun, kemunculan klinik-klinik baharu bagai cendawan tumbuh selepas hujan mengakibatkan pendapatan klink juga merudum.

image

Mencari pekerjaan? 5 Cara Bina Jenama Peribadi Untuk Laluan Kerjaya

Jenama peribadi (personal branding) merangkumi nilai, misi dan personaliti adalah perkara yang anda pamerkan kepada pelanggan, rangkaian dan bakal majikan.

Jenama peribadi juga boleh digunakan bersama jenama perniagaan dengan kesan yang heba seperti meningkatkan identiti profesional dan membuka pintu untuk peluang perniagaan baharu.

Pada masa kini, adalah penting untuk mempunyai jenama peribadi untuk meningkatkan dan menguatkan identiti profesional anda.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular