Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

‘Tak habis fitnah keji aib maruah saya’ - PM Anwar

Amang seksual: PU Azman dipenjara 24 tahun, dua sebatan; 'Kenapa GISB buat begini kepada kanak-kanak, apa tujuan sebenar?' - Khutbah...

Jom follow 3 content menarik untuk Peniaga di Bulan Puasa!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Sebagai peniaga, Alluser dah ready dengan persiapan apa yang Alluser nak bagi untuk pelanggan di bulan Ramadhan? Bulan ni adalah bulan yang special. Rugi kalau Alluser tak grab tau. Ni saya nak bagi apa jenis content yang Alluser boleh guna untuk Ramadhan kalini…



  1. Content Ramadhan

Nak bagi lagi brand Alluser dikenali ramai? Contest Ramadhan ni salah satu cara untuk jadikan brand dikenali ramai dengan lebih dekat.


Contest sebenarnya bukanlah bertujuan menjual semata-mata, tapi Alluser berikan sebab pada prospek untuk berkomunikasi dengan Alluser tau. Contest Ramadhan boleh dalam pelbagai bentuk.


Bergantung kepada kreativiti masing-masing. Jangan lupa alang-alang buat contest, dapatkan database mereka. Senang nak convert lepas raya nanti.



2. Diskaun Special


Diskaun special ni memang sangat sesuai ketika Ramadhan sebab ianya berlangsung setahun sekali dan Ramadhan adalah peristiwa sangat berharga bagi umat Islam.


Diskaun dan potongan adalah jenis promosi bisnes yang selalu kita nampak. Berikan lebihan diskaun dari kebiasaan yang Alluser beri. Diskaun sebegini akan trigger pelanggan yang sedia ada dan juga prospek yang dah lama survey produk Alluser.



3. Buy 1 Free 1


Siapa tak suka barang percuma kan? Promosi ni biasanya bisnes buat untuk galakkan orang beli barang lebih dari apa yang mereka perlu. Asalnya kita nak beli 1 roti canai berharga RM1. Tapi, beli 3 roti canai dapat free 1 roti canai dengan harga RM3. 


Kita pun rasa diri kita adalah seorang pengguna bijak. Tapi hakikatnya, daripada kita asalnya nak spend RM1, tiba-tiba kita dah spend RM3. 


Kalau Alluser buat tiga benda ni dulu, saya yakin produk Alluser akan laku keras sepanjang bulan Ramadhan ni. 

Haa kalau Alluser nak tahu lebih banyak lagi tips-tips ni jom saya nak ajak Alluser jumpa saya depan-depan. Asyik kelas online je kan..

 

Kali ni, saya akan buat roadtour dalam sesi Roadtour Momentum Bisnes 2022: Naikkan Perniagaan & Jualan Anda.

 

Saya akan datang di beberapa lokasi dan hanya terhad kepada 3000 orang sahaja untuk setiap lokasi.

 

Dapatkan tiket dan pilih lokasi Alluser sekarang di :


www.momentumbisnes.com/



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular