Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Bos Eskayvie Bersuara, Setuju RichWorks 'Skim Cepat Kaya'!

Artikel terbaru mengenai persoalan terhadap RichWorks dan halangan dalam perniagaan. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

alluser, bercita-cita nak kembangkan perniagaan ke luar negara?

Malaysia kini menjalankan misi perdagangan francais ke Jeddah di Arab Saudi, untuk membantu pengembangan jenama Malaysia ke Timur Tengah.

Menurut Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Rosol Wahid jenama francais Malaysia berkembang sehingga menjadi terkemuka dengan lebih 68 jenama di 74 negara dan dijangka terus berkembang dalam era pasca-C0vid-19.

Industri francais di Malaysia merekodkan jumlah jualan RM13 bilion pada 2021, meningkat 16.4 peratus daripada RM11.16 bilion yang dicatatkan pada 2018.

Sehubungan itu, rebut peluang yang ada untuk mengembangkan perniagaan anda.

Dalam pada itu, kami berkongsi komen Pengarah Urusan Eskayvie, Kartika Wati Mohamed mengenai RichWorks 'Skim Cepat Kaya!'

Selain itu, 3 kemahiran pengurusan masa yang boleh anda amalkan. Semoga bermanfaat.

image

Bos Eskayvie Bersuara, Setuju RichWorks Skim Cepat Kaya!

"Program yang dianjurkan Richworks memang 'Skim Cepat Kaya' sebab mereka berjaya 'kayakan' ramai usahawan termasuklah Eskayvie Sdn. Bhd. (Eskayvie) dan usahawan kami," jelas Pengarah Urusannya.

Kartika Wati Mohamed memberitahu, beliau merupakan salah seorang 'mangsa' hinggakan Eskayvie sebagai pelopor produk kesihatan tempatan yang hampir ditutup beberapa tahun lalu mampu bangkit semula.

"Skim cepat kaya ini yang sudah buatkan para usahawan kami mendapat pendapatan bersih 4 ke 6 angka sebulan tanpa modal. Memang sah skim cepat kaya.

image

4 Halangan Peringkat Awal Perniagaan

Tanpa mengira industri, cabaran jualan tidak dapat dielakkan dalam mana-mana perniagaan.

Daripada menyusun proses jualan yang berkesan kepada menentukan pelanggan.

Menyelesaikan cabaran jualan ini adalah penting semasa peringkat awal syarikat beroperasi.

Dapatkan Solusi Bisnes & Pemasaran Digital secara percuma, panduan & strategi yang proven diguna pakai bangsa usahawan ketika krisis dan cabaran dihadapi pada waktu ini.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular