Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

alluser Pernah tak anda terfikir untuk menceburi bisnes dalam industri pembuatan (Manufacturing)?

Tonton 8.00 MALAM INI Di Megalive Titan Summit
image

Salam Kejayaan Usahawan!

Pernah tak anda terfikir untuk menceburi bisnes dalam industri pembuatan (manufacturing)? Dengar macam susah dan perlukan modal yang besar, baik buat bisnes yang mudah je. Betul tak?

Tapi menurut Jabatan Perangkaan Malaysia (DOSM), jualan industri pembuatan di Malaysia telah berkembang sebanyak 13.2% kepada lebih RM147.9 bilion berbanding tahun 2021. Satu jumlah yang besar dan menunjukkan bahawa pengeluaran industri pembuatan (manufacturing) terus berkembang di Malaysia.

Industri pembuatan (manufacturing) adalah industri yang mengubah bahan mentah kepada barangan yang siap untuk digunakan oleh pengguna. Setiap produk yang berada di dalam pasaran sekarang sudah semestinya perlu melalui proses pembuatan terlebih dahulu.

Antara produk yang popular dalam industri pembuatan (manufacturing) adalah produk makanan dan minuman, barangan elektrik, pengeluaran tekstil, aksesori, produk kecantikan, produk logam dan banyak lagi.

Jika anda nak lihat usahawan yang berjaya ke tahap yang tinggi dalam industri ini, lihat sahaja di RichWorks. Bukan seorang, tapi ramai Usahawan Jutawan di RichWorks yang menjalankan bisnes di dalam industri pembuatan (manufacturing) ini.

Megalive Titan Summit malam ini kita akan bawakan 3 Jutawan RichWorks Titanium yang telah terbukti berjaya di dalam industri pembuatan (manufacturing) untuk kongsikan kisah di sebalik kejayaan mereka:

  1. Puan Ng Ee Nee - ARIANNA (Pembuatan Aksesori Wanita)
  2. Puan Aslinda Ali Akhbar - NVL Noras Velcda (Pembuatan & Pengilangan Produk Kecantikan)
  3. Tuan Mohd Zhafri Amiry Mad Jais - JR Stitch (Pembuatan Tekstil)

Bagaimana mereka semua boleh berjaya sehingga ke tahap yang luar biasa? Pastikan anda dengarkan perkongsian daripada mereka malam ini.

image

Tonton secara LIVE di Facebook Azizan Osman Official atau di ZOOM jam 8:00 malam ini, Khamis, 1 December 2022.

Bagi anda yang telah Daftar, boleh semak email untuk link Zoom akses anda.

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan, sila hubungi Pegawai Khidmat Pelanggan kami melalui:

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
RichWorks International


image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular