Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Tak sabar nak jumpa alluser di Nak Ubah Hidup 2023

image

Salam Jumaat,

alluser,

image

Selawat dan salam ke atas junjungan besar kita, Nabi Muhammad saw. Jom perbanyakan selawat kita kepada kekasih Allah SWT. Moga kita semua akan mendapat syafaat daripadanya.

Tinggal 15 hari saja lagi, program Nak Ubah Hidup 2023 akan bermula. Insha Allah saya akan bersama dengan ribuan peserta yang sudah sahkan kehadiran mereka pada 4-6 Februari nanti.

Saya harap usaha kami ini sikit sebanyak akan bantu mereka yang hadir untuk berdepan apa jua cabaran masa ini.

Beberapa hari lalu, laporan media sebut tentang kenaikan kadar OPR yang akan berikan impak kepada kos pinjaman seseorang termasuk usahawan.

Adakah kita boleh kawal, tidak kerana ia di luar kawalan di mana Bank Negara akan menetapkan untuk pastikan keseluruhan ekonomi negara berada pada landasan dan keadaan yang terbaik bagi rakyat dan negara.

Jadi apa yang boleh anda kawal, fokus dan lakukannya dengan lebih baik. Ikuti panduan dan bimbingan yang betul dan terbukti agar anda tak buang masa dan elakkan daripada melakukan kesilapan lebih besar.

Bagi anda yang ada KEINGINAN nak dilatih dan dibimbing bagi ubah kehidupan lebih baik, pastikan hadir dan jumpa saya secara live di Setia City Convention Centre (SCCC).

Saya doakan anda kaya & berjaya,
Datuk Wira Dr. Azizan Osman

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular