Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

alluser! Ketahui 3 cara TikTok bantu perniagaan berkembang

Artikel berkaitan teknik pemasaran TikTok dan kaedah memberi nasihat.
image

Hai alluser,

TikTok adalah aplikasi yang dibuat oleh firma teknologi China yang bernama ByteDance.

Aplikasi yang membolehkan kita merakam, mengedit dan berkongsi video pendek ini menjadi kegilaan penggemar media sosial masa kini.

Jika digunakan dengan sebaiknya, pengguna TikTok boleh menghasilkan jualan yang sangat menguntungkan. Caranya anda perlu tahu teknik-teknik menggunakan TikTok dengan betul.

Dalam pada itu, RichWorks International akan adakan Klinik Usahawan: Bisnes Raya Bersama TikTok pada 11 Mac 2023 untuk persediaan usahawan sempena Hari Raya.

TikTok juga satu cara menjimatkan kos untuk menjangkau audiens yang besar.

Malah, Malaysia adalah negara ketujuh yang mempunyai capaian iklan TikTok paling tinggi di dunia dalam kalangan pengguna dewasa. Rugi jika bangsa usahawan tak manfaatkan platform yang sedang trending ini.

Selain itu, baca juga tentang kaedah memberi nasihat yang semua orang perlu tahu.

Semoga bermanfaat!

image

3 cara TikTok bantu perniagaan berkembang

Purata pengguna internet di Malaysia berusia antara 16 hingga 64 tahun menghabiskan masa selama dua jam 47 minit menggunakan media sosial setiap hari.

Jumlah ini adalah lebih tinggi berbanding purata global iaitu dua jam 31 minit.

Menurut laporan Digital 2023, yang dikeluarkan oleh Meltwater, pemimpin global dalam maklumat media dan sosial serta We Are Social, sebuah agensi kreatif sosial itu mendapati, 58.7 peratus pengguna Internet di Malaysia menggunakannya untuk mendapatkan maklumat mengenai jenama.

image

3 Kaedah memberi nasihat

Amalan menasihati sesama Muslim adalah amalan yang baik lagi disukai dalam Islam.

Islam sentiasa mengingatkan kita supaya sentiasa memberikan khidmat nasihat yang terbaik buat saudara seagama agar ia dapat memberikan kesan baik terhadap seseorang.

Ini bertepatan dengan hadis Rasulullah SAW yang bermaksud: "Agama itu nasihat. Kami bertanya: Kepada siapa? Baginda bersabda: Kepada Allah, kepada kitab-Nya, kepada rasul-Nya, kepada pemimpin Muslimin dan Muslimin secara umum." (Riwayat Imam Muslim)

TikTok merupakan sebuah aplikasi yang sangat berpengaruh abad ini.

Tahukah anda aplikasi ini mampu memberi lebih banyak kelebihan terutamanya dalam bidang pemasaran?

Jom kita raya sakan tahun ini dengan hadir ke Klinik Usahawan : Bisnes Raya Bersama TikTok secara virtual di platform ZOOM pada 11 Mac 2023.

Tinggal 1 hari lagi, jangan lepaskan peluang! Klik gambar di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular