Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Last chance: Free AI training access ends in hours…

Hi Alluser, Time's a...

Rugi jual 60,000 telur ayam ketika PKP, Hasni bangkit sebagai kontraktor berjaya

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.

Hi alluser,

Edisi kelima inSPIREd, e-magazine menghimpunkan kisah hebat usahawan daripada program pementoran Spire dalam usaha bagi meraih RM1 juta pertama.

Minggu ini, kami bawakan khas buat anda kisah Hasni Ahmad, seorang Akauntan yang kini memiliki syarikat pembinaan Anjung Impian Development Sdn. Bhd. dan semakin dikenali di Terengganu.

Biarpun pernah kecewa kerana beberapa kali bisnes gagal dan alami kerugian, Hasni tidak putus asa malah terus bangkit dalam dunia perniagaan biarpun pendapatannya tidak seberapa pada waktu itu

Akhirnya, Hasni memilih untuk belajar dalam bidang pembinaan kerana nampak bidang ini boleh membantunya capai impian menjadi jutawan.

Berkat semangatnya yang tidak pernah putus asa, beliau berjaya mendapatkan projek dalam pembinaan dan mengendalikan dengan cemerlang.

Ketahui kisah menarik tentang perjalanan dan pencapaiannya dengan lebih lanjut menerusi inSPIREd yang kami bawakan buat anda pada minggu ini!

image

Nak join program anjuran RichWorks tapi jauh?

Jangan risau, kali ini kami ke lokasi anda untuk mantapkan lagi bisnes masing-masing dalam berdepan pelbagai cabaran.

Jangan lepaskan peluang!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular