Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

alluser, hari ini penantian anda akan berakhir!

image

Salam alluser,

Hari Raya bakal tiba dalam beberapa hari sahaja lagi. Apa perancangan bisnes anda selepas raya? Adakah anda sudah bersedia untuk menghadapi cabaran bakal mendatang?

Ramai usahawan struggle untuk cari duit sempena Hari Raya. Ramai lagi yang struggle selepas raya kerana duit habis untuk persiapan Aidilfitri.

Jangan tunggu lagi, dah ramai usahawan berubah kepada pemasaran digital. alluser juga perlu lakukan perubahan agar tak kalah dengan pesaing.

Sebagai tanda sokongan RichWorks kepada usahawan yang nak buat jualan kencang selepas raya, kami bakal melancarkan Klinik Usahawan Tik Tok Tik Tok, Buat Duit Lepas Raya pada HARI INI, 18 April 2023 jam 5 petang secara LIVE di Jalan Tuanku Abdul Rahman dan platform TikTok @azizanosman.com

Program ini boleh didapati dengan harga serendah RM29 sahaja khas untuk anda. Tawaran ini hanya selama 12 jam saja untuk 300 orang pertama!

Bawa staf, ahli keluarga dan rakan-rakan supaya mereka juga mahir dengan ilmu TikTok.

Pastikan anda sudah sertai Telegram Azizan Osman Official https://t.me/azizanosmanofficial untuk tidak terlepas sebarang info terkini.

Info lanjut, layari >>> richworks.com/klinikusahawan/tiktok/

Salam kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular