Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Richwell: Iftar ala Madinah & Hadiah Baju Raya

Kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas peluang untuk menghulurkan sumbangan sepanjang Ramadan yang mulia ini dan kami berbesar hati da
image

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera,

Kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas peluang untuk menghulurkan sumbangan sepanjang Ramadan yang mulia ini dan kami berbesar hati dapat membantu meluaskan bantuan kepada golongan yang memerlukan.

Kami amat menghargai peluang untuk membantu dengan sumbangan anak didik RichWorks melalui Richwell untuk mereka yang memerlukan. Sumbangan yang kami berikan telah disalurkan sendiri atau diberi ke masjid dan badan amal yang dipercayai bagi memastikan bantuan yang diberikan dapat membantu mereka yang betul-betul memerlukan.

Berikut adalah beberapa aktiviti yang telah dijalankan sepanjang Ramadan.

image

6/4/2023

Iftar Madinah KarangKraf

Iftar ala Madinah @KarangKraf Ramadhan 2023

Alhamdulillah, RM150,000 berjaya disumbang oleh RichWell pertubuhan kebajikan di bawah RichWorks kepada Kumpulan Media KarangKraf pada 6 April 2023.

Sebanyak 10,000 juadah berbuka kepada 1000 kapasiti setiap hari disumbang oleh RichWell sepanjang bulan Ramadhan.

Puan Firdaus Binti Hussamuddin (Pengerusi Kumpulan Karangkraf), Puan Farah Hussamuddin (Ketua Pegawai Eksekutif Grup Sinar Karangkarf) dan Tuan Nik Justin (Ketua Pemasaran & Penjenamaan Grup Sinar Karangkraf) mewakili organisasi Kumpulan Media Karangkraf menerima sumbangan ketika Majlis Iftar Ala Madinah @ Karangkraf.

Program Iftar ala Madinah @Karangkraf yang berlangsung sejak 24 Mac 2023 yang lalu sehinggga 18 April 2023 menawarkan juadah berbuka puasa secara percuma kepada orang ramai.

Kami, RichWorkians juga menikmati suasana berbuka puasa ala Madinah di program tersebut.

image
image
image

9 April 2023

Sumbangan Baju Raya pada PPR Kg Baru Hicom

Sumbangan Baju Raya dari RichWorks & Keluarga

Hari lebaran semakin hampir kami Rejimen Perwira & Mawar Emas dari Team RichWorks terpanggil untuk memberi sumbangan berbentuk baju raya kepada penduduk PPR Kg Baru Hicom, Shah Alam yang berlangsung pada 9 April 2023.

20 kotak penuh baju raya berjaya disumbang kepada mereka bermula dari pukul 8.30 pagi. Keceriaan jelas terpancar di wajah penerima sumbangan. Ini sahaja mampu membuat kami semua gembira.

Program sumbangan baju Raya ini adalah dari Team RichWorks sendiri bersama dengan ahli keluarga. Baju-baju Raya ada yang baharu ada yang terpakai tetapi kualitinya kami telah pastikan semuanya terbaik.

Diharapkan sumbangan kecil ini mampu membuat mereka bahagia di hari lebaran.

Bagi menghulurkan bantuan yang maksimum, kami masih menggalakkan sesiapa yang ingin menghulurkan bantuan dengan sumbangan kewangan untuk layari laman web Richwell menggunakan butang di bawah

Kami percaya bahawa pemberian bantuan pada bulan Ramadan adalah salah satu cara untuk meningkatkan kebaikan dan belas kasihan sesama insan. Semoga sumbangan yang kami berikan dapat membantu mereka yang memerlukan sepanjang Ramadan ini dan usaha kami semua diberi keberkatan.

Terima kasih atas peluang ini dan kami berdoa semoga Allah SWT sentiasa melimpahkan kasih sayang dan rahmatNya kepada kita semua.

Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Salam Ramadan,
RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular