Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Syukur selalu di hari kemenangan, Aidilfitri

image

Assalamualaikum wbt dan salam lebaran alluser,

َللهُ أَكْبَرُ، اَللهُ أَكْبَرُ، اَللهُ أَكْبَرُ

اَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَاللهُ أَكْبَرُ

اَللهُ أَكْبَرُ وَلِلهِ الحَمْدُ

Syukur alhamdulillah, kita telah diberi kesempatan untuk beramal ibadah pada Ramadan tahun ini. Semoga segala amal ibadah kita diterima Yang Maha Esa dan dipertemukan lagi pada Ramadan tahun hadapan.

Buat anak perantau, selamat pulang ke kampung halaman. Saya doakan perjalanan anda semua selamat dan dipermudahkan segala urusan bertemu keluarga tersayang.

Bila raya pasti banyak menu special, namun berpada-pada dengan jangan makan banyak sangat pula. Kita dah train sebulan dalam Ramadan ini.

Pesan saya juga buat bangsa usahawan, apa yang berlaku, capai atau tidak target anda, ambil sebagai pengajaran untuk kita perbaik dan tambah baik lagi. Peluang ada saja bagi mereka yang tahu dan understand game masing-masing.

Dalam setiap cabaran pasti ada peluang untuk buat yang lebih baik lagi. Cabaran sentiasa ada, cuma bagaimana you handle masalah itu.

Jangan risau, you tak keseorangan. Saya dan RichWorks sentiasa ada menghulurkan tangan untuk membantu you dalam menyelesaikan masalah bisnes yang dihadapi.

Di kesempatan ini, saya ucapkan Selamat Hari Raya kepada alluser dan keluarga, yang mengikuti saya & RichWorks selama ini.

Seikhlas hati, saya menyusun sepuluh jari memohon maaf atas segala kekurangan dan kekhilafan diri ini.

Ramadan dirindui Syawal menjelma,
Gemersik takbir mengundang hiba,
Andai ada tersilap laku dan bicara,
Ampun dipinta di hari mulia.


Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin, Minal Aidin Wal Faizin


Salam lebaran,
Datuk Wira Dr Azizan Osman

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular