Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

GISB: Guru agama dipenjara 10 tahun rotan kanak-kanak lelaki, tekan dada guna lutut

Polis cari lelaki melompat di landasan monorel Bukit Bintang; Op Pump: SPRM siasat syarikat dimiliki warga Bangladesh; GISB: Sikap kultus da...

Fatin buang sikap bossy, ikut nasihat mentor hingga raih RM1 juta pertama

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.

Hi alluser,

Bertemu kita lagi di edisi keenam inSPIREd, e-magazine menghimpunkan kisah hebat usahawan daripada program pementoran Spire dalam usaha bagi meraih RM1 juta pertama.

Menampilkan pengasas Athifa Azzahrah Boutique, Fatin Raihanaz yang mesra dengan panggilan Fatin pernah berdepan saat genting bersama suami sewaktu Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dijalankan.

Kemunculan PKP yang seterusnya pada 2021 membuatkan beliau dan suami makin tertekan apatah lagi sedang menghadapi masalah ekonomi pada saat itu.

Mahu mendapatkan kembali momentum yang telah hilang, Fatin mula temui sinarnya selepas terlihat iklan Telegram Azizan Osman Official di media sosial.

Beliau mengambil keputusan menyertai SPIRE ketika PKP kerana merakan bisnes dijalankan tidak boleh pergi lebih jauh.

Selepas menyertai SPIRE, bisnes yang dijalankan berkembang laju sehingga dalam tempoh dua bulan sahaja Fatin dapat membuka butik fizikal.

Kini berjaya meraih jualan RM 1 juta, ketahui tindakan tepat yang dilakukannya dalam megecap kejayaan yang tidak pernah dibayangkan menerusi inSPIREd kali ini.

image


image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular