Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Macam mana bisnes nak maju kalau pekerja asyik pergi tak kembali? Tinggal 16 hari lagi

Pernah tak pekerja anda lari atau pergi tak kembali? Rasanya ramai usahawan yang mengalami masalah sebegini bukan? Gaji dah tawar tinggi h
image

Salam sejahtera alluser,

Pernah tak pekerja anda lari atau pergi tak kembali?

Rasanya ramai usahawan yang mengalami masalah sebegini bukan? Gaji dah tawar tinggi habis tapi tetaplah pekerja memilih untuk meninggalkan.

Di mana silapnya? Apa yang terjadi?

Hmm, mungkin kita belum betul-betul kuasai perniagaan yang diusahakan hingga terumbang-ambing jadinya. Apa jua cara yang dicuba langsung tak jalan!

Tapi, ada satu cara ini yang patut anda cuba yang pastinya anda tidak akan menyesal…

Mari mantapkan ilmu untuk kuasai perniagaan anda melalui program Master Your Business (MYB)!

RichWorks bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman nak bertemu anda selama 4 hari dalam program khas MYB pada 8 hingga 11 Jun 2023 di Setia City Convention Centre, Setia Alam.

Di sini anda boleh pelajar cara pemasaran untuk capai tahap bisnes scaleable dengan sistem dan struktur yang hebat! Pada masa depan, bisnes boleh beroperasi tanpa founder.

Jom kita dapatkan maklumat lanjut dengan klik link di bawah.

Tempat adalah terhad, jadi 100 usahawan terawal! Ramai orang selalu berfikir tetapi lambat bertindak. Segera kita bertindak dan beri keutamaan untuk hadir program ini.

Salam kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular