Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Minat Sahaja Tidak Menguntungkan Bisnes Kalau Tidak Ada Ilmu Yang Tepat

image

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera alluser,

Berniaga ni bukan suka-suka sebab minat sahaja. Perlu ada ilmu yang tepat juga, kalau tak tiap-tiap bulan boleh rugi besar tanggung kos kerugian macam yang pernah dihadapi oleh pasangan ini.

The Titan Talk Show pada hari ini kita bersama dengan Puan Siti Farhana atau lebih mesra dikenali sebagai Cikgu Fana dan Tuan Muhd Habibunajjar Sazali, Pengasas kepada pusat tuisyen yang popular dalam dunia pembelajaran SPM, PTTI.

Siapa sangka PTTI hampir tutup dan menjana hanya RM30 ribu sahaja sebulan. Sekarang PTTI menjadi pusat tuisyen pilihan pelajar SPM dan menjana berjuta-juta ringgit selepas bertemu dan menghadiri kelas RichWorks.

Kalau pusat tuisyen hanya mampu jana RM30 ribu sahaja sebulan, macam mana nak bayar gaji cikgu-cikgu tuisyen? Bayar sewa kedai, bil-bil, sewa rumah dan keperluan lain? Betul tak?

Apa yang membuatkan PTTI 'Wow Giler' hingga sekarang? Sampai boleh jana berjuta?

Anda nak tahu? Jangan terlepas The Titan Talk Show hari ini jam 5 petang di Facebook, Instagram dan YouTube Channel RichWorks.

Salam kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular