Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

alluser, miliki buku Perjalanan 1 Juta Pertama khas buat anda

Buku Perjalanan Satu Juta Pertama plus Penilaian Perniagaan Anda berharga RM497 secara percuma.
Buku Percuma

Assalamualaikum,

Pejam celik, pejam celik... Kita dah pun masuk penghujung bulan Jun ini dan beberapa hari lagi nak masuk 3rd quarter 2023 ni. Saya faham dengan pelbagai cabaran dan isu dihadapi kebanyakan bangsa usahawan masa ini. Cabaran always ada, cuma macam mana pula you nak handle dan buat persediaan.

Dalam masa sama, situasi ekonomi dan di luar sana akan lebih mencabar selepas ini. Ni bukan saya je cakap, tapi pakar ekonomi pun cakap yang sama.

Jadi saya nak tanya you soalan ini, you berniaga tapi masih tak pernah capai jualan RM1 juta setahun, sebulan, seminggu apatah lagi sehari?

Ingat, masa yang setiap orang ada untuk capai 1 juta pertama, 10 juta pertama, 50 juta pertama atau 100 juta pertama (ringgit) adalah sama untuk setiap orang... 24-jam sehari, seminggu, sebulan, setahun…. Kenapa ada yang capai 1 juta pertama cepat dan ada yang tidak pernah capai langsung walau dah berniaga bertahun?

Nak dibimbing bagaimana? Saya nak bagi buku ini percuma. Dan ia datang sekali dengan sesi Penilaian Perniagaan Anda berharga RM497 dengan datang ke RichQ, Pejabat RichWorks di Shah Alam (Sesi ini pun 100% Free).

Ini inisiatif khas saya & RichWorks untuk bantu alluser, agar usahawan BANGKIT (Bisnes Akan Naik Guna Kuasa Ilmu & Tindakan) dan bina lebih ramai usahawan jutawan di Malaysia! Insha Allah.

Tapi ada syarat, hanya untuk mereka yang benar-benar berniaga dan jika diterima nanti. You boleh klik butang di bawah ini untuk info lanjut:

Saya doakan anda kaya & berjaya,
Datuk Wira Dr. Azizan Osman

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular