Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

alluser, apa berlaku di Pulau Langkawi semalam?

Himpunan kumpulan usahawan elit, Titanium bagi persediaan dan perkembangan bisnes.
image

Selamat pagi alluser,

Seperti ramai yang sedia maklum melalui perkongsian di media sosial, semalam bermulanya program Inner Circle Meeting (ICM) di Pulau Langkawi. ICM merupakan satu himpunan kumpulan usahawan elit, Titanium yang berada di bawah bimbingan intensif Mentor Datuk Wira Dr. Azizan Osman dan RichWorks.

Nak jadi usahawan ni bukan mudah, setiap masa kena belajar perkara baru untuk dapatkan ilmu bisnes yang relevan dari semasa ke semasa. Bak kata Dr. Azizan, "give full commitment to ensure success".

Jadi sebahagian daripada kumpulan usahawan elit ini bukan bermaksud dah boleh lepaskan segala tanggungjawab dan goyang kaki, malah sebenarnya bertambah tanggungjawab mereka. Sebab mereka jelas apa perlu dibuat dalam bisnes masing-masing.

Namun mereka sentiasa komited untuk beri 100% komitmen pada tanggungjawab yang digalas. Sebab itu mereka ada di ICM ini, untuk mendapatkan ilmu bisnes yang akan membantu perkembangan bisnes mereka.

alluser, usahawan juga perlu fokus pada apa yang mereka nak capai dan apa yang dah dicapai.

Dalam pelayaran sebuah kapal, memang tak akan lari dari dipukul ombak dan badai. Namun nakhoda perlu pastikan kapal dan anak kapal sampai ke destinasi dengan selamat. Begitu juga di dalam bisnes, leader kena fokus dan pastikan bisnes capai matlamat bersama-sama team.

Dengar macam berat, tapi kalau usahawan berikan komitmen untuk capai matlamat bisnes, insya-Allah semuanya akan menjadi mudah.

Pastikan alluser ikuti update live ICM hingga 3 Ogos ini di semua media sosial Azizan Osman Official & RichWorks untuk dengarkan banyak perkongsian secara langsung dari kumpulan usahawan elit ini yang pasti akan memberi inspirasi kepada anda. alluser juga boleh saksikan sendiri, Dr. Azizan akan lancarkan program 10X Bina Bisnes Berjaya (2 & 3 September 2023) pada jam 9 malam nanti.

Dr. Azizan Osman

Salam kejayaan,

RichWorks International

Klinik Usahawan

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular