Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

alluser, dapat sesuatu daripada permainan dam ular?

Himpunan kumpulan usahawan elit, Titanium bagi persediaan dan perkembangan bisnes.
Dr. Azizan Osman

Selamat pagi alluser,

Pernah bermain dam ular?

Setiap pemain bermula di garisan yang sama. Sepanjang perjalanan untuk tiba ke garisan penamat, pemain akan bertemu dengan ular yang menyebabkan mereka terpaksa mengundur ke belakang atau tangga yang akan bawa mara ke hadapan.

Cabaran dalam dunia bisnes sama macam bermain dam ular. Segala perkara adalah risiko. Tapi jika anda faham dan teliti dengan betul, cabaran boleh diselesaikan.

alluser jika bermain dam ular dan terkena petak ular, jangan give up! Teruskan bermain kerana pengakhiran permainan adalah di garisan penamat.

Sama dengan bisnes, jika anda jatuh sekarang, jangan anggap itu pengakihiran kerana garisan penamat anda apabila sudah berjaya capai matlamat.

Belajar untuk bangun semula dengan lebih cepat apabila anda jatuh tersungkur. Jangan sesekali putus asa!

Ular adalah penghalang you untuk sampai ke destinasi. Setiap kali hadapi cabaran, jangan takut untuk "restart" semula. Keep going! Situasi yang 'susah' lahirkan usahawan yang kuat!

Dalam pada itu, jom tonton live ICM yang akan berakhir hari ini di semua media sosial RichWorks untuk dengarkan perkongsian dari Kumpulan Usahawan Elite, Titanium yang pasti akan memberi inspirasi kepada anda.

10XBBB

Sebelum itu, Dr. Azizan juga sudah melancarkan 10X Bina Bisnes Berjaya (2 & 3 September 2023) yang bakal diadakan di IDCC, Shah Alam baru-baru ini. alluser bukan hanya dapat 1 tiket dengan yuran komitmen yang berpatutan, malah 2 tiket percuma! Program ini hanya bagi mereka yang dah berniaga. Dapatkan tiket anda, klik link ini >>> binabisnesberjaya.com

Salam kejayaan,

RichWorks International

Klinik Usahawan

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular