Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

alluser tunggu apa lagi?

Cabaran bisnes makin mencabar dengan polikrisis yang dijangkakan berpanjangan.
image

Salam sejahtera alluser,

Hanya tinggal 8 hari lagi sebelum anda temui Menthor Usahawan Jutawan Datuk Wira Dr. Azizan Osman di program 10X Bina Business Berjaya (10XBBB) yang akan dianjurkan pada 2 & 3 September nanti di IDCC, Shah Alam.

10XBBB ini khusus untuk pemilik bisnes sahaja tak kira bisnes anda besar atau kecil dan dalam bidang apa sekalipun, anda lah yang layak.

Saya percaya anda sangat aware dengan cabaran bisnes yang makin mencabar. Pesaing makin banyak dengan polikrisis yang dijangkakan berpanjangan.

alluser, anda bakal dapat jawapan dan solusi bagi bisnes yang anda sedang jalankan sekarang ini dan insya-Allah jawapan kepada semua cabaran-cabaran yang anda sedang hadapi.

Tapi ingat, ini hanya bagi usahawan-usahawan yang serius dan komited nak bangkit saat ini.

Pilihan anda akan tentukan masa depan anda. Kita jumpa nanti. Insya-Allah.

Mohon sekarang dengan klik link di bawah.

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer
RichWorks International

8 HARI LAGI!

Hanya Buat PENGUSAHA & PEMILIK BISNES.
Pastikan miliki BOARDING PASS anda untuk ke 10X Bina Bisnes Berjaya.

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular