Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Ekonomi semakin pulih alluser. Tapi kenapa jualan bisnes ada yang semakin menurun?

30 ke 40 peratus bisnes alami kejatuhan jualan ketika ini
Pemerkasaan Usahawan

Salam alluser,

Kita sering dengar di dada-dada akhbar mengatakan ekonomi semakin pulih, tapi kenapa pelanggan kurang membeli? Apa yang menghalang mereka dari membeli?

Memetik laporan Malaysiakini kelmarin, Presiden Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Norsyahrin Hamidon mendakwa kuasa membeli orang ramai kini semakin lemah dan keadaan itu berbeza dengan kenyataan pemimpin kerajaan yang melaporkan kedudukan ekonomi negara berada pada tahap yang memberangsangkan. Baca lanjut di sini.

Beliau turut membuat tinjauan dan dapati kos untuk jalankan perniagaan semakin meningkat. Malah orang ramai kini lebih sekadar window shopping sahaja.

Mengapa mereka tidak membeli? Kerana polikrisis ataupun alluser 'salah langkah' dalam memilih strategi bisnes?

Untuk memastikan usahawan tak gulung tikar, RichWorks mengajak alluser untuk sertai program 10X Bina Bisnes Berjaya (10XBBB) pada 2 & 3 September 2023 di IDCC, Shah Alam.

Ini bukannya seminar biasa, 10XBBB akan memberikan solusi kepada permasalahan bisnes anda. Persoalan anda akan dijawab!

Tiket DITAJA sepenuhnya, Datuk Wira Dr. Azizan sendiri bakal berikan solusi dan panduan buat anda menguruskan bisnes di waktu kritikal ini. Mohon sekarang dengan klik link di bawah sementara tiket masih ada.

Salam kejayaan,

RichWorks International

16 HARI LAGI! Hanya buat PENGUSAHA dan PEMILIK BISNES. Pastikan miliki BOARDING PASS anda untuk ke 10X Bina Bisnes Berjaya.

Solusi Buat USAHAWAN

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular