Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Masih edar flyers? Berkesan atau ketinggalan zaman

Hanya untuk usahawan sahaja. Tempat adalah terhad.
10XBBB Melaka

Salam sejahtera alluser,

Bisnes anda menawarkan perkhidmatan tempahan baju? Atau anda buka klinik gigi? Pastinya ramai pesaing yang buat bisnes sama seperti anda, setuju?

Pendek kata, tak ada bisnes yang tidak ada pesaing kecuali TNB. Tak percaya? Google kan ada. Cuba cari bisnes yang menawarkan produk atau perkhidmatan yang sama seperti anda, pasti ada.

Bagaimana nak menang dalam 'game' ini? Adakah anda masih edar flyers nak buat pelanggan kenal dan tahu produk yang ditawarkan?

Edar flyers masih lagi relevan, tapi adakah sesuai untuk pemasaran jenama anda? Lebih-lebih lagi nak kena bersaing dengan jenama-jenama yang menggunakan pemasaran digital.

Jangan risau, ada solusinya jika anda hadir ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya: Bangkit Usahawan Melaka pada 30 September & 1 Oktober 2023 di MITC, Melaka.

Tak perlu bayar apa-apa! Yang penting anda usahawan tak kira besar atau kecil bisnes anda.

Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Jangan lupa janji temu anda bersama Datuk Wira Dr. Azizan Osman dalam sesi Voice Chat pada hari ESOK, 17 September 2023 di Telegram Azizan Osman Official. Pastikan anda follow telegram untuk join sesi khas ini.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK PEMILIK BISNES SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD.

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular