Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Team kurang pengalaman? alluser jangan stres-stres

Hanya untuk usahawan sahaja. Tempat adalah terhad.
10XBBB Melaka

Salam Jumaat alluser,

Sebagai founder, pernah tak anda rasa stres bila berdepan dengan team kurang pengalaman? Bila tanya sebarang pendapat atau cadangan, team senyap sahaja tanpa sebarang respon.

alluser kecewa bila berdepan dengan team tak boleh berdikari untuk menggerakkan idea baru, kurang efisien dan ambil waktu yang lama untuk siapkan tugasan?

Jangan terus stres! Setiap masalah ada jalan penyelesaian.

Jika anda serius dan komited untuk kembangkan bisnes, kami boleh bantu untuk pastikan bisnes anda lebih grow pada masa hadapan.

Tapi sebelum tu, usahawan Melaka boleh hadir ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya: Bangkit Usahawan Melaka pada 30 September & 1 Oktober 2023 di MITC, Melaka.

Tak perlu bayar apa-apa! Yang penting anda usahawan tak kira besar atau kecil bisnes anda.

Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Berita baik, Datuk Wira Dr. Azizan Osman nak jumpa anda semua dalam sesi Voice Chat pada hari Ahad, 17 September 2023 di Telegram Azizan Osman Official. Ini juga persediaan awal bagi peserta-peserta 10X SME Bina Bisnes Berjaya. Pastikan anda follow untuk join sesi khas ini.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK PEMILIK BISNES SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD.

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular