Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

2024 lebih mencabar alluser! Sediakan payung sebelum hujan...

Dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Salam sejahtera alluser,

Apa cabaran yang anda selalu hadapi dalam bisnes? Tak ada cash flow yang baik? Staf keluar masuk? Atau masih tak tahu ke mana hala tuju bisnes anda?

Setiap tahun dunia bisnes sentiasa berubah-ubah, namun cabaran sentiasa ada. Datuk Wira Dr. Azizan Osman pernah sebut di dalam program RichWorks, tahun 2024 akan ada lebih banyak cabaran berbanding tahun ini.

Walau bagaimanapun, usahawan yang berjaya sentiasa anggap cabaran sebagai peluang untuk berjaya.

Dalam dunia bisnes yang semakin berkompetitif dan tidak pasti, persediaan adalah kunci untuk kejayaan. Apa persediaan yang alluser untuk atasi cabaran 2024?

Analisis pasaran adalah asas untuk buat keputusan perniagaan yang bijak. Perubahan tren dan keperluan pelanggan akan terus berlaku, ini bermakna usahawan perlu terus mengikuti perubahan pasaran dan memahami bagaimana perubahan tersebut boleh mempengaruhi bisnes mereka.

Perancangan kewangan yang baik akan membantu anda mengatasi ketidakpastian dan menjaga keseimbangan antara pendapatan dan perbelanjaan.

Walaupun kita sentiasa mengharapkan yang terbaik, kita perlu juga bersedia untuk perkara yang tak diingini seperti jualan berkurang, pelanggan tak nak membeli dan sebagainya.

alluser, rancang strategi awal untuk menghadapi krisis dan ketidakpastian. Kenal pasti kemungkinan risiko dan cadangan tindakan untuk atasinya.

Dalam membuat persiapan untuk hadapi cabaran 2024, jangan lupa ilmu bisnes sangat penting untuk pastikan bisnes kekal relevan dan meningkat ke level yang lebih tinggi.

Alhamdulillah hasil bimbingan RichWorks dan Datuk Wira Dr. Azizan Osman, lebih 50 Usahawan Elit Titanium dah capai jualan lebih RM10 juta setakat ini. Ini semua tak datang bergolek tapi hasil bimbingan, komitmen dan usaha mereka untuk berjaya.

alluser pun boleh jadi seperti mereka. Jadi, jangan lepaskan peluang hadir ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November 2023. Tempat adalah terhad dan akan ditutup pada bila-bila masa sahaja!

Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular