Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

alluser, tak guna ada produk yang power tapi marketing ke laut!

Dengan taktik pemasaran yang tepat, bisnes anda akan mampu mencapai kejayaan yang luar biasa.
10XBBB Melaka

Salam sejahtera alluser,

Apa khabar anda pada hari ini? Sudah ada perancangan yang hendak dilakukan untuk hari esok dan masa akan datang?

Jika anda mempunyai ilmu dan kemahiran tetapi gagal membuat perancangan yang baik, insya-Allah anda juga bakal gagal dalam perniagaan.

Ramai orang yang baru berniaga gagal meletakkan matlamat perniagaan dengan betul. Ramai yang mahu kaya cepat tapi tak tahu apa cara logik untuk mendapatkan keuntungan dalam tempoh yang singkat.

Anda kena ingat, kalau nak dapat keuntungan yang cepat, anda perlu ada produk yang mencukupi, permintaan yang tinggi, pasaran yang luas dan sistem yang bagus untuk mengendalikan operasi perniagaan.

Tak ada gunanya kalau anda ada produk yang bagus dan banyak tapi sistem pemasaran anda ke laut!

Kalau tak mahu bisnes alluser terus merudum, jom kita adjust apa yang patut termasuklah strategi pemasaran anda di program 10X SME Bina Bisnes Berjaya pada 25-26 November nanti di KSL Resort Johor Bahru City Centre.

Ramai dah dapat result yang power menerusi program ini. alluser bila lagi? Klik butang di bawah sekarang untuk mendaftar.

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular