Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

alluser ada strategi bisnes yang mantap tak untuk tahun 2024?

Terus bangkit usahawan bagi membina bisnes yang berjaya!
10XBBB Melaka

Hai alluser,

Saya nak tanya sikit, dalam setiap strategi pemasaran yang dilakukan, anda ada tak lakukan pemantauan hasilnya selepas itu?

Bukan apa, perkara ini sangat penting tau sebab dari sinilah kita akan dapat tahu sama ada strategi yang dijalankan itu berkesan ataupun ke laut.

Sebelum memulakan kempen pemasaran, alluser perlu tetapkan sasaran jualan berasaskan pendapatan yang ingin dicapai.

Next, tentukan pula strategi yang bakal digunakan dengan kaedah zero kos marketing ataupun pengiklanan berbayar secara online mahupun offline.

Apabila anda dah gunakan strategi ini dengan betul dan tepat, anda akan mula dapatkan hasil yang diinginkan dalam bisnes anda.

Tapi, jika anda dah buat namun hasilnya kekal sama, anda perlulah kaji semula tentang strategi yang telah digunakan. There must be something wrong somewhere!

Kalau alluser nak tahu lagi cara bagaimana bisnes alluser boleh terus grow, jom dapatkan seat di program 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November ini.

Jangan tunggu lama-lama kerana seat hanya berbaki 165 lagi. Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

6 HARI SAJA LAGI!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular