Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

alluser, ini 3 kunci penting yang saya bimbing untuk usahawan jadi jutawan…

Melalui panduan dengan strategi terbukti, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Salam alluser,

Pagi tadi, saya ada kongsikan tiga kunci penting ini dalan sesi Voice Chat di Telegram Azizan Osman Official. Saya lihat kunci ini dapat bantu usahawan-usahawan seperti you untuk capai sesuatu lebih baik lagi dalam kehidupan bahkan bisnes, insha Allah.

Jika you lakukan tiga perkara ini, boleh buatkan you berasa 'tak selesa' dan lihat apa yang boleh dibuat untuk tambah baik lagi.

Pertama, saya nak you kenal pasti apa yang tak happy dalam hidup you sekarang? Bukan kata you tak bersyukur, sebalik dalam kesyukuran apa lagi yang boleh you perbaiki. Kenal pasti apa kebengangan you dan ini perlu dinilai setiap masa.

Kedua, kebengangan you itu, apa yang YOU nak perbaiki? Tindakan you akan berbeza sebab ilmu dan cara fikir yang berbeza. Saya nak trigger you untuk tak mudah rasa selesa dan tambah baik lagi.

Ketiga, apa cara yang cepat YOU boleh ubah perkara ini? You akan main dan berada pada level sama saja, jika you tak buat apa-apa atau lakukan benda sama.

If you want to know something, you must know how and who boleh bantu dengan cara pantas. Seperti saya kata, "fast action, fast result".

Sebab itu ramai usahawan yang stuck. Dulu orang tak percaya dengan perlu adanya coach, guru atau mentor serta ilmu untuk business grow. Kini usahawan makin faham di mana sangat penting bila adanya the right mentor bahkan dengan right guidance untuk bisnes pergi ke tahap lebih tinggi. Sebab itu, saya dan RichWorks buat apa yang kami buat sejak 2008 bagi sokong bangsa usahawan.

Bahkan pada Sabtu dan Ahad depan, kami akan turun ke Johor Bahru untuk kongsikan panduan buat persediaan 2024 usahawan dan strategi bagi usahawan mampu bangkit dalam 10X SME Bina Bisnes Berjaya di KSL Resort Hotel.

Insha Allah saya dan team RichWorks akan berada di sana untuk support usahawan-usahawan yang komited dalam bisnes mereka.

Saya doakan anda kaya dan berjaya,

Datuk Wira Dr. Azizan Osman

MenThor Usahawan Jutawan

image

Bagi Usahawan yang mendaftar, pastikan hadir pada Sesi Persediaan Khas, Road To 10X SME Bina Bisnes Berjaya pada Selasa malam nanti.

(Semak email anda, bagi akses Zoom ke sesi persediaan khas ini)

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular