Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

AI training for marketers…

Alluser, want to be more val...

alluser kena banyakkan bertanya kalau nak tawan hati pelanggan!

Terus bangkit usahawan bagi membina bisnes yang berjaya!
10XBBB Melaka

Hai alluser,

Bagaimana keadaan anda pada hari ini? Bahagia ke tidak?

Kalau alluser nak tahu, manusia akan lebih berasa senang hati apabila ada orang bercakap atau bertanya tentang diri mereka.

Seperti pelanggan, mereka akan berasa seronok untuk berinteraksi dengan anda tentang produk atau bisnes yang diusahakan.

Oleh itu, anda perlu banyakkan bertanya kepada pelanggan atau followers anda tentang apa yang mereka suka sangat tentang produk dan servis yang telah anda tawarkan.

Tanya juga soalan seperti kenapa mereka membeli produk anda dan apa yang diperlukan.

Dengan cara ini, anda bukan saja dapat mengumpul maklumat bahkan anda dapat berinteraksi dengan pelanggan dan membuatkan mereka berasa senang hati dengan servis yang ditawarkan. Seronokkan kalau macam ni?

Kalau alluser nak tahu lagi tentang strategi bisnes yang berkesan, jangan lupa untuk hadirkan diri ke program 10X SME Bina Bisnes Berjaya yang bakal berlangsung pada 25 & 26 November ini di KSL Resort Johor Bahru City Centre.

Jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama tiket diambil orang!

Hanya tinggal 165 seat saja lagi, klik butang di bawah sekarang untuk mendaftar.

image

Oh ya, jangan ketinggalan untuk sertai sesi voice chat bersama Datuk Wira Dr. Azizan Osman esok di saluran telegram Azizan Osman Official.

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

7 HARI SAJA LAGI!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular