Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Apa benda yang paling besar alluser pernah beli secara online?

Artikel berkaitan penjualan kenderaan Hyundai di laman Amazon dan bunga matahari.
image

Hai alluser,

Tahu tak sekarang anda dah boleh beli kenderaan dengan hanya satu klik saja di telefon bimbit anda sambil baring di rumah?

Ya, seperti barang-barang dapur yang anda beli di platform e-dagang, anda kini sudah boleh membeli sebuah kereta Hyundai di laman Amazon. Menarik, bukan?

Walau bagaimanapun, sistem ini tidaklah sempurna dan masih ada kekurangannya. Nak tahu apa? Ketahuinya menerusi artikel yang dikongsikan ini.

Selain itu, baca juga tentang bunga matahari yang membawa aura positif dalam hidup.

Moga bermanfaat!

image

Serius, anda boleh beli kereta Hyundai di Amazon sekarang! Tapi…

Daripada pakaian kepada elektronik, barangan runcit dan banyak lagi, terdapat terlalu banyak produk yang pelanggan Amazon boleh membeli di platform syarikat e-dagang yang luas itu.

Tidak lama lagi, kenderaan bermotor akan dimasukkan ke dalam senarai itu.

Orang ramai akan dapat menyemak imbas dan membeli kereta serta SUV melalui laman web Amazon, dengan Hyundai menjadi pembuat kereta pertama yang bekerjasama dengan syarikat itu, lapor CNN Business.

image

Bunga matahari, simbolik harapan dalam hidup

Sebagaimana bunga ini sentiasa memalingkan dirinya ke arah matahari, terdapat banyak pengajaran yang dapat kita ambil daripada sekuntum bunga ini untuk dijadikan inspirasi dalam hidup.

Dari semangatnya untuk mencari cahaya hingga ketabahan dalam menghadapi cabaran, bunga matahari menjadi metafora yang mempesonakan bagi pelbagai nilai kehidupan yang memotivasikan dan mengilhamkan.

Oleh itu, mari kita susuri bersama-sama kisah inspiratif yang tersembunyi dalam setiap kelopak dan benang kuningnya.

SELEPAS SHAH ALAM & MELAKA,

10X SME BINA BISNES BERJAYA KINI BAKAL KE JOHOR BAHRU!

3 HARI LAGI!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular