Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Apa impian alluser dalam bisnes, nak biasa-biasa atau luar biasa?

Melalui panduan dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Klik gambar untuk mohon ke program 10XSMEBBB

Salam sejahtera alluser,

Selepas bekerja keras menjalankan bisnes setiap hari, matlamat kebanyakan usahawan adalah nak capai tahap kehidupan yang selesa. Nak bebas masa, bebas kewangan serta bebas pilihan.

Apabila bersara kelak, bisnes tetap boleh diteruskan walau diterajui oleh orang lain. Dan sudah tentu inginkan sumber kewangan yang kukuh selepas bersara nanti.

Tapi jika difikirkan tahap keadaan bisnes sekarang, boleh ke nak capai impian selepas bersara? Apa cara yang boleh membantu usahawan untuk capai jualan RM1 juta, RM10 juta malah lebih RM100 juta?

Bila tengok usahawan lain, macam mudah je nak capai semua tu. Tapi bisnes sendiri, jangan kata RM1 juta, RM100 ribu pun susah nak capai.

Mungkin ada yang kata, tak perlulah nak ada keuntungan yang banyak. Bisnes yang biasa-biasa pun dah cukup.

alluser, hidup ini bukan tentang kita seorang. Jika nak hidup biasa-biasa itu pilihan, tapi dengan tahap kewangan yang luar biasa anda boleh buat ramai orang di luar sana sama-sama hidup dengan selesa.

Ini bukan lagi tentang keselesaan di dunia semata-mata, tapi bekalan 'saham' di akhirat juga. "Sebaik-baik manusia adalah mereka yang memberi manfaat kepada orang lain."

Ramai usahawan di luar sana bukan tak nak buat jualan jutaan ringgit, tapi mereka tak tahu apakah strategi dan teknik yang terbukti berjaya untuk lonjakkan sales.

Apa halangan terbesar yang menyebabkan bisnes alluser stuck dan susah untuk berkembang? Dapatkan jawapan di 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November ini.

3 hari lagi dengan berbaki hanya 53 seat, mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

3 HARI LAGI!

(Klik banner di bawah untuk mohon sekarang)

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular