Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Bisnes ni umpama perkahwinan. Betul tak alluser?

Terus bangkit usahawan bagi membina bisnes yang berjaya!
10XBBB Melaka

Hai alluser,

alluser setuju tak kalau saya katakan kesilapan utama peniaga ialah berniaga ikut kawan atau orang lain?

Perkara itu tak salah pun jika ketika itu kita masih dalam proses nak belajar dan mencari ilmu perniagaan.

Tapi, masalah akan timbul bila kita lihat orang lain boleh berjaya melakukan perniagaan tersebut dan kita rasa mahu melakukannya sebab mereka berjaya, bukannya sebab kita betul-betul minat dan tahu akan selok-belok perniagaan tersebut.

Bukan nak cakap apa, tapi kita dan bisnes ni ibarat satu ikatan perkahwinan (bukan suruh nak kahwin lagi tau)...

Seperti pasangan berkahwin, berniaga pasti ada pasang surutnya dan jika kita ada ikatan yang kukuh, insyaAllah ia dapat bertahan lama. Bak kata orang, setia hingga hujung nyawa!

Selain itu, kita haruslah menjalankan perniagaan yang dapat membawa keuntungan kepada kita sebab minat je tak cukup kuat untuk menghasilkan perniagaan yang menguntungkan.

Nak tahu bagaimana caranya untuk alluser dapatkan keuntungan yang melonjak naik? Mari sertai program 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November ini untuk ketahui jawapannya.

Tak perlu tunggu lagi kerana seat hanya berbaki 53 saja. Anda nak bisnes yang berjaya, bukan? Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

3 HARI SAJA LAGI!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular