Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Bertahun-tahun berniaga, masih di tahap yang sama. alluser nak solusi?

Dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Klik gambar untuk mohon ke program 10XSMEBBB

Salam sejahtera alluser,

Ada segelintir usahawan yang cepat rasa selesa dan berpuas hati dengan pencapaian bisnes mereka hari ini. Bisnes mungkin berjalan dengan baik, tapi dengan strategi yang sama tanpa berinovasi, hasilnya akan setakat itu sahaja.

Sedangkan ada usahawan lain yang memiliki semangat serta komited untuk bawa bisnes mereka ke tahap yang lebih tinggi telah capai matlamat mereka.

Peningkatan tahap bisnes alluser membawa peluang yang lebih besar dalam pasaran, pendapatan yang lebih tinggi dan kesan positif terhadap pasaran serta ekonomi.

Usahawan yang faham kepentingan peningkatan bisnes sentiasa bersedia ambil risiko dan cuba pendekatan baru dalam bisnes.

Walaupun tak mudah, namun peningkatan yang besar tak mustahil berlaku. Tapi ia perlukan komitmen, usaha dan strategi yang baik.

Jika anda nak berusaha untuk capai jualan RM1 juta, RM10 juta atau lebih lagi, anda perlu luaskan pandangan untuk cari peluang baru, tingkatkan proses operasi dan perbaiki kelemahan dalam bisnes.

Oleh itu, penting untuk sentiasa menilai bisnes dan berusaha untuk belajar serta bersedia mengubah strategi yang tidak lagi berkesan.

alluser perlu berusaha untuk capai matlamat bisnes. Jika dah berusaha tapi masih belum capai, pasti ada benda yang kurang atau belum lagi anda buat untuk mencapainya. Cari jalan untuk perbaiki dan kukuhkan bisnes anda.

RichWorks sentiasa ada untuk sokong dan berikan solusi kepada bisnes anda. Jadi jangan terlepas, 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November 2023 ini.

Permohonan program akan ditutup pada bila-bila masa dengan berbaki 300 tempat lagi. Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular