Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Nak fikir apa lagi alluser? Hanya 307 seat lagi, kalau lambat tak dapat...

Dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Klik gambar untuk mohon ke program 10XSMEBBB

Salam sejahtera alluser,

Pejam celik, hanya 19 hari lagi untuk ke program 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di Johor Bahru. Anda dah daftar?

Tahu tak? Ramai usahawan yang mengimpikan untuk berada di dalam program mentoring RichWorks, tapi belum layak. Ada juga yang dah layak, tapi masih ragu-ragu untuk sertai.

Sebab itu kami menyediakan banyak program-program lain untuk menjadi jambatan anda kepada program mentoring seperti Spire, Titanium dan Titan Circle Plus.

Persediaan sangat penting alluser untuk membina bisnes yang berjaya. Bukan sahaja persediaan bisnes malah persediaan diri sendiri juga.

80% usahawan yang berjaya bermula dengan persediaan. Bisnes yang dah capai jualan RM1 juta pun boleh stuck kerana tak ada persediaan untuk ke fasa yang seterusnya.

Dengan persediaan, anda dapat memastikan untuk sentiasa memenuhi permintaan pelanggan. Ini penting untuk pastikan pelanggan tidak kecewa dengan layanan dan akan kembali membeli dengan anda.

Persediaan juga berperanan sebagai pelindung daripada ketidakpastian dalam pasaran. Jika ada gangguan dalam bekalan atau lonjakan dalam permintaan, persediaan yang cukup boleh bantu bisnes anda terus beroperasi.

Banyak lagi sebab kenapa persediaan penting kepada usahawan yang perlu anda tahu. Sebelum mulakan bisnes, pastikan anda merancang dan menguruskan persediaan dengan bijak untuk membina dasar yang kukuh bagi bisnes yang berjaya.

10XSMEBBB di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November 2023 adalah salah satu persediaan buat usahawan! Di sinilah tempat anda mendapatkan banyak ilmu bisnes serta solusi kepada masalah bisnes anda.

Nak fikir apa lagi alluser? Tempat adalah sangat terhad dan permohonan akan ditutup pada bila-bila masa sahaja!

Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular