Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Dulu rasa hidup sudah berakhir lepas kemalangan, kini Dr. Siti Nadzirah bangkit kembali majukan klinik haiwan!

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.
image

Hi alluser,

The Titan Bilangan 58 kali ini menampilkan pengasas Klinik Haiwan CT VET, Dr. Siti Nadzirah Zulkiffle.

Membuka klinik haiwan sendiri bagi menanggung keluarga, beliau mulai rasa kesusahan untuk menguruskannya dek kerana hanya tahu merawat haiwan tetapi langsung tidak mempunyai ilmu tentang bisnes yang diusahakannya.

"Disebabkan tiada ilmu bisnes, sayalah yang buat semuanya sendiri. Saya yang jaga kucing, sayalah di kaunter reception dan saya juga yang bersihkan najis kucing.

"Semuanya saya yang buatlah. Saya kerja dari 6 pagi hingga ke 12 tengah malam. Begitulah rutin saya setiap hari," kongsinya.

Pernah hilang harapan dan berputus asa dalam dunia bisnes gara-gara tertekan dengan masalah kewangan, staf dan sebagainya, beliau akhirnya temui sinar yang dicari setelah memilih untuk dibimbing oleh Datuk Wira Dr. Azizan Osman dan juga RichWorks.

Kini terus mencipta kejayaan yang besar bersama program pementoran Titanium, ketahui kisah menarik mengenai beliau menerusi e-magazine, The Titan yang kami bawakan pada minggu ini.

Moga kisahnya dapat menjadi inspirasi buat anda yang sentiasa dahagakan kejayaan dalam dunia perniagaan yang diceburi!

image

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

5 HARI LAGI!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular