Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

5 hari lagi... Persaingan makin sengit, apa solusi untuk bisnes alluser?

Melalui panduan dengan strategi terbukti, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Klik gambar di atas untuk daftar ke 10XSMEBBB

Salam alluser,

Ada ramai usahawan di luar sana yang takut dengan persaingan. Tak nak buat marketing power, tak nak buat live, tak nak upgrade produk dan macam-macam lagi sebab takut pesaing lebih hebat.

Kalau asyik takut je, bila nak berjaya? Nak tunggu sampai dah tiada pesaing? Takut.. Takut.. Takut.. Akhirnya bisnes pesaing makin maju, bisnes anda makin sendu.

alluser, semua bisnes ada pesaing. Jika sekarang tiada pesaing, tak lama lagi pasti akan ada juga pesaing.

Jika produk anda benar-benar bagus, anda tidak perlu takut bersaing. Pesaing anda sebenarnya boleh menjadi 'pushing factor' untuk anda lebih maju dalam bisnes.

Untuk menang dalam bersaing, penting untuk anda pastikan produk anda menjadi pilihan pelanggan. Sebab itu tak boleh ada istilah takut dalam diri seorang usahawan.

Tak salah untuk rasa takut, tapi jangan biarkan ketakutan menguasai tindakan anda.

Bila dah ada pelanggan pula, jaga mereka untuk pastikan mereka nak membeli lagi dan lagi dengan anda. Jangan abaikan pelanggan sehingga mereka lari tinggalkan anda.

Kenal pasti siapa pesaing anda dan pastikan buat yang terbaik, lebih baik daripada mereka. Dengan ini, jenama anda akan lebih dikenali dan menjadi pilihan.

Kunci besar bisnes adalah people, bukan produk atau servis semata-mata. Bila kita kuasai people, buat bisnes apa pun boleh berjaya. Jadi, tak perlu lah nak takut jika pesaing lebih hebat kerana anda ada kunci untuk bina bisnes berjaya.

Ada banyak lagi cara untuk alluser menang dalam bersaing yang kami nak kongsikan. Tapi, kenalah dapatkan di 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November ini.

Ini peluang terakhir anda bagi 2023 dari kami dan persediaan 2024 anda. 5 hari lagi! Hanya berbaki 97 seat sahaja!

Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

image

Bagi Usahawan yang mendaftar, pastikan hadir pada Sesi Persediaan Khas, Road To 10X SME Bina Bisnes Berjaya pada Selasa malam nanti.

(Semak email anda, bagi akses Zoom ke sesi persediaan khas ini)

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular