Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Jangan abaikan feedback daripada pelanggan alluser!

Terus bangkit usahawan bagi membina bisnes yang berjaya!
10XBBB Melaka

Hai alluser,

Kalau anda kena beri markah, berapa markah yang anda nak berikan buat perkhidmatan pelanggan syarikat anda? 3,6 atau mungkin 10?

Seperti yang alluser sedia maklum, bahagian khidmat pelanggan adalah sangat penting bagi menjaga hubungan dan anggapan pelanggan terhadap alluser serta produk yang ditawarkan.

Ingat, walau dalam apa jua bisnes yang diusahakan, feedback daripada pelanggan adalah perkara penting yang tak boleh dipandang remeh.

Pelanggan akan berasa senang hati jika anda sendiri yang bertanyakan tentang keadaan mereka selepas menggunakan produk anda.

Selain itu, perkhidmatan pelanggan yang paling terbaik ialah melayan pelanggan dengan seikhlas hati dan niatkan untuk membantu mereka tentang masalah yang dihadapi agar mereka berpuas hati dengan servis yang anda berikan.

Bukan itu je, reputasi jenama anda juga bergantung kepada perkhidmatan pelanggan yang luar biasa.

Beri perhatian dan tunjukkan minat anda dengan membuat 'follow up' atau 'after sales service' dengan bertanya kepada pelanggan tentang pengalaman yang dirasai dan dapatkan maklum balas daripada mereka.

Mudah bukan? Kalau alluser nak ketahui lebih lagi tentang cara menawan hati pelanggan bagi kemajuan bisnes yang diusahakan, jom sertai program 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November ini.

Jangan tunggu lama-lama kerana seat hanya berbaki 97 lagi. Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

5 HARI SAJA LAGI!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular