Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

AI training for marketers…

Alluser, want to be more val...

Kuasa membeli tak berkurang, cuma pilihan pembeli yang semakin bertambah. alluser setuju?

Terus bangkit usahawan bagi membina bisnes yang berjaya!

Klik video di atas untuk menonton sedutan Buletin Utama

Hai alluser,

Anda ada nampak tak wajah saya di televisyen semalam dalam berita Buletin Utama di saluran TV3? Kalau belum,anda wajib tonton video di atas sekarang!

Semalam saya ada kongsikan tentang isu kuasa membeli pada tahun ini yang tidak berkurang tapi sebaliknya pilihan pelanggan yang semakin bertambah.

Ya, persaingan bisnes pada masa ini semakin meningkat dari hari ke hari ibarat cendawan yang tumbuh selepas hujan. Bagaimana kita nak menang ni?

Bagi usahawan yang sudah menjalankan perniagaan selama bertahun-tahun tetapi masih gagal berkembang, salah satu aspek daripada kesilapan yang mungkin tidak diberi perhatian adalah pemasaran.

Bukanlah bererti strategi yang alluser buat dulu itu salah. Tapi, mungkin ia sudah tidak sesuai atau relevan dengan keadaan hari ini. Dulu lain, sekarang lain. Kita kena try and adjust!

Kalau nak tahu lebih lagi tentang cara nak menangi hati pelanggan, jom sertai program 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November ini untuk ketahui jawapannya.

Tak perlu tunggu lagi kerana seat hanya berbaki 29 saja. alluser nak bisnes yang berjaya, bukan? Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

2 HARI SAJA LAGI!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular