Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Last chance: Free AI training access ends in hours…

Hi Alluser, Time's a...

Strategi pemasaran tak menjadi, alluser jangan duduk diam sahaja!

Melalui panduan dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Klik gambar untuk mohon ke program 10XSMEBBB

Salam sejahtera alluser,

Suatu ketika dulu, nak berniaga semua boleh dilakukan sendirian. Asalkan ada kemahuan, semua boleh dijual. Cabarannya ada, tapi tak sehebat cabaran masa kini.

Zaman terus berubah sedikit demi sedikit sehingga mencetus pelbagai cabaran yang lebih dahsyat membuatkan bisnes sekarang jauh lebih sukar berbanding dulu.

Siapa yang dah lama berniaga, pasti merasai perubahan ini. Betul ke betul?

Pilihan kini semakin luas dan pesaing semakin kreatif. alluser mungkin merasakan bahawa produk anda adalah yang terbaik, namun pelanggan tetap memilih produk pesaing anda.

Dah susun strategi pemasaran, masih tetap tak boleh nak tarik pelanggan. Ini bukan alasan untuk anda berputus asa.

Jika pemasaran tak menjadi, cari jalan untuk susun strategi pemasaran yang lebih berjaya untuk jenama anda lebih menonjol dan menjadi pilihan pelanggan.

Jangan abaikan database pelanggan, sebaliknya sentiasalah berhubung dengan mereka untuk berkongsi sebarang promosi atau perlancaran yang anda lakukan.

Kenal pasti cabaran adalah satu strategi untuk berjaya. Tanpa cabaran anda tidak akan belajar untuk perbaiki kekurangan dan berubah untuk terus berdaya saing.

Cara terbaik adalah dengan bersedia tambah ilmu dan dapatkan bimbingan dari mentor yang betul.

Di RichWorks, kami sentiasa komited untuk memberi bimbingan terutama melibatkan pengurusan dan pemasaran kepada usahawan mengikut tahap bisnes mereka.

alluser, jom hadir ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November ini untuk tahu apa strategi pemasaran masa kini yang dapat bantu bisnes anda grow ke peringkat yang lebih tinggi.

2 hari lagi dengan berbaki hanya 29 seat, mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

2 HARI LAGI!

(Klik banner di bawah untuk mohon sekarang)

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular