Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Rasa-rasanya kenapa pelanggan suka membeli produk alluser?

Terus bangkit usahawan bagi membina bisnes yang berjaya!
10XBBB Melaka

Hai alluser,

Dalam perniagaan, ramai pelanggan membeli bukan semata-mata disebabkan faktor harga, kualiti produk atau kerana mereka memerlukannya.

Tetapi, mereka membelinya kerana jenama perniagaan tersebut yang mungkin nampak gah di mata mereka. Perasan tak situasi ini terjadi?

Ya, jenama perniagaan dapat membina kepercayaan mereka. Nak bina jenama ni sememangnya tidaklah mudah. Ada yang makan masa bertahun-tahun.

Tapi, kalau nak runtuhkannya memang senang sangat. Ceritanya, dalam sekelip mata pun boleh jadi. As simple as that!

Oleh itu, alluser perlulah berhati-hati dalam mempromosikan perniagaan alluser.

Tanya diri sendiri, bagaimana anda mahu orang lain melihat perniagaan anda?

Adakah anda mahu perniagaan anda nampak mahal, eksklusif, limited edition, berkualiti tinggi atau dilihat sebagai produk yang mampu milik, mudah didapati dan santai?

Jika alluser buntu memikirkannya, saya dengan berbesar hati ingin menjemput alluser ke program 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November ini untuk mendapatkan pencerahan tentangnya.

Percayalah, anda tidak akan menyesal bila hadirkan diri. Jangan tunggu lama-lama kerana seat hanya berbaki 77 lagi. This is the final event of the year! Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

image

Bagi usahawan yang mendaftar, pastikan hadir pada Sesi Persediaan Khas, Road To 10X SME Bina Bisnes Berjaya pada malam ini.

(Semak email anda, bagi akses Zoom ke sesi persediaan khas ini)

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

4 HARI SAJA LAGI!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular