Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Akaun Instagram bisnes disekat, Dr. Rohaizu Roslan tak menggelabah walaupun hilang pengikut!

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.

Hi alluser,

Bertemu kita lagi di edisi ke-19 inSPIREd, e-magazine yang menghimpunkan kisah hebat usahawan daripada program pementoran Spire dalam usaha bagi meraih RM1 juta pertama.

Minggu ini, inSPIREd menampilkan Dr. Rohaizu Roslan yang merupakan pengasas kepada R&R Authentics Sdn. Bhd.

Memulakan kerjaya sebagai personal shopper sekadar suka-suka pada awalnya, beliau bagaimanapun menjadikannya sebagai perniagaan tetap apabila melihat potensi yang mampu berkembang besar.

Memfokuskan kepada penjualan pakaian, beliau bagaimanapun kemudian berdepan dengan masalah apabila tempahan masuk dengan begitu banyak namun kekurangan tenaga kerja untuk menguruskannya.

"Waktu itu kita berasa takut untuk mengambil staf. Jualan banyak, tapi saya kena kerja sendirian 24 jam. Rasa penat sangat tapi tak tahu bagaimana nak uruskan perniagaan," jelasnya.

Mahu mengubah nasib bisnesnya, beliau pun mengambil tindakan untuk menambah ilmu dengan menyertai program anjuran RichWorks pada tahun 2019 iaitu Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK).

Kini semakin menemukan rentaknya dalam dunia perniagaan apabila bersama Spire, ketahui kisah menarik tentang Dr. Rohaizu dalam menghadapi cabaran sebagai seorang usahawan menerusi inSPIREd kali ini.

image

Anda mahu jadi usahawan jutawan?

Nak capai jualan hingga RM1 juta, RM10 juta mahupun RM100 juta setahun?

Sertai Klinik Usahawan: Siri Bina Bisnes Berjaya tanpa sebarang bayaran!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular