Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Hadiah buat alluser, persediaan bisnes hadapi 2024!

RichWorks nak bantu bisnes anda ke peringkat lebih tinggi tahun 2024.
10X SME BBB

Klik gambar untuk dapatkan Blueprint 10XSMEBBB

Salam sejahtera alluser,

Pejam celik kita dah habis 11 bulan tahun 2023.

Malam tadi, di dalam Sesi Khas Bersama MenThor, Datuk Wira Dr. Azizan Osman telah berkongsikan tentang 50 orang ahli Titanium yang telah berjaya pecah jualan RM10 juta dan ke atas.

Ramai daripada mereka berjaya memecahkan rekod jualan baru seperti Wedding by Emma pecah RM1 juta sebulan, Ella furniture pecah RM500 ribu dalam masa 3 hari, PTTI berjaya capai RM1.5 juta dan ramai lagi.

Peningkatan jualan ini sekali gus menambah peluang perkerjaan, sumbangan kepada masyarakat seperti zakat, EPF dan lain-lain lagi.

Di kala ketidaktentuan ekonomi, cabaran persaingan yang makin kompetetif, kuasa membeli melemah yang menyebabkan kebanyakan usahawan tertekan kerana mengalami penurunan jualan serta pelbagai cabaran dalam bisnes masing-masing.

Jualan menurun itu adalah normal, yang tak normal bila anda tak buat tindakan untuk tingkatkan semula jualan. Apa tindakan alluser?

Bagaimanapun, tiada yang mustahil bagi bangsa usahawan yang bersedia apatah lagi yang mendapatkan bimbingan.

Buktinya seperti yang dapat dilihat daripada 50 usahawan yang dibimbing RichWorks secara dekat di dalam program pementoran Titanium dan juga Spire. Sebab itu misi Datuk Wira tahun hadapan adalah nak buat usahawan capai jualan RM10 juta ke atas dan bukan lagi pada level RM1 juta setahun.

Di mana-mana sahaja ada duit, tak mustahil untuk buat jualan yang tinggi jika alluser bersedia lebih awal!

Kerja keras dari sekarang, anda perlu agresif dan ambil semua peluang yang ada. Tak apa jika jatuh hari ini sebab anda boleh bangun semula dan buat lebih baik.

Tonton video di bawah untuk lebih faham tentang persediaan 2024 yang Datuk Wira Dr. Azizan Osman sampaikan.

RichWorks nak bantu bisnes anda ke peringkat lebih tinggi tahun 2024. Ambil peluang ini dan buat sehabis baik untuk menjadi yang terbaik dalam bisnes anda.

Klik butang di bawah untuk dapatkan Blueprint 10X SME Bina Bisnes Berjaya.

Salam kejayaan,
RichWorks International

Anda mahu jadi usahawan jutawan?

Nak capai jualan hingga RM1 juta, RM10 juta mahupun RM100 juta setahun?

Sertai Klinik Usahawan: Siri Bina Bisnes Berjaya tanpa sebarang bayaran!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular