Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

alluser, jom hadir ke majlis ilmu bersama Tuan Guru Ustaz Abdul Somad

Apakah erti muslim yang merdeka, jangan lepaskan peluang untuk mendengar perkongsian dari Tuan Guru pada 31 Disember nanti.
image

Selamat malam alluser,

Maaf ganggu anda malam ini. Kami cuma nak kongsikan satu majlis ilmu yang pastinya akan berikan manfaat buat muslimin dan muslimat menjelang tahun baharu nanti.

Insya-Allah, Tuan Guru Ustaz Abdul Somad sendiri akan bersama-sama dengan alluser pada 31 Disember 2023 (Ahad) di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam.

Tuan Guru akan membuat perkongsian tentang "Muslim yang Merdeka" pada hari itu. Apakah erti Merdeka yang sebenar buat umat Islam? Adakah kita sudah betul-betul merdeka ketika ini?

Sabda Rasulullah SAW: "Sesiapa yang menempuh satu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka ALLAH memudahkan baginya satu jalan untuk menuju ke syurga." (Riwayat Muslim)

Jom kita imarahkan majlis ilmu ini yang akan diadakan dalam 9 hari saja! Datang bersama-sama ahli keluarga, sanak saudara, kenalan ke majlis yang bermakna ini.

Bukan itu saja, alluser juga berpeluang mendapatkan tiket menunaikan UMRAH yang ditaja sepenuhnya oleh pihak Andalusia bernilai RM5,990. Jangan terlepas, terdapat TIGA tiket umrah bakal hadirin dan hadirat perolehi bila hadir ke majlis ilmu ini yang bermula dari pukul 6 petang hingga 10 malam.

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular