Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

alluser dah ada sasaran pelanggan yang tepat di tahun 2024 nanti?

Kuasai branding & marketing bisnes anda bagi tingkatkan jualan raya 2024.
image

Hai alluser,

alluser ada tak sasaran pelanggan yang tepat dalam perniagaan?

Bukan apa, penting tau untuk anda sebagai usahawan miliki sasaran pelanggan yang betul kerana ia adalah salah satu elemen penting dalam mengembangkan perniagaan yang berjaya.

Bila dah dapat kenal pasti sasaran pelanggan, maka anda akan dapat sesuaikan strategi pemasaran yang lebih berkesan dan terus sampai ke hati mereka.

Ini juga termasuklah pemilihan saluran pemasaran yang sesuai, penentuan harga yang berdaya saing dan penggunaan mesej yang dapat menarik perhatian kumpulan sasaran.

Kalau semua ni tiada, agak-agaknya bisnes alluser boleh pergi jauh tak?

Nak tulis dekat sini panjang sangat, senang cerita anda sertai jelah sesi Branding & Marketing Growth (BMG) bersama saya pada 26 Disember 2023 ini secara Zoom. Anda akan lebih faham tentang strategi branding dan marketing bagi tahun 2024 terutamanya untuk musim raya nanti.

Selain itu, anda juga akan dapat Blueprint BMG 2024 dan saya sendiri akan terangkan tentang blueprint tersebut.

Bukan itu saja, usahawan yang sertai BMG juga berpeluang dijemput ke sesi eksklusif bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada 9 Januari 2024. Mereka yang memenuhi syarat ditetapkan akan dapat sertai sesi ini secara bersemuka di Lembah Klang.

Best ke best? Kalau best, alluser cepat-cepat dapatkan akses kepada Zoom anda di bawah!

Salam kejayaan,
Radz Mohd

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular