Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Jangan terlepas lagi peluang upgrade bisnes alluser!

Peluang untuk RichWorks bantu bisnes anda ke peringkat lebih tinggi bagi 2024.
image

Salam sejahtera alluser,

Ramai usahawan berniaga kerana nak kaya, ada juga yang merancang untuk hidup sederhana sahaja. Tapi, ada ke yang merancang nak hidup susah?

Yang dah memang hidup susah tapi tak nak upgrade kepada hidup yang lebih baik memang ramai. Dengan alasan susah, tak ada masa, ada orang dengki dan macam-macam lagi.

Kadang-kadang alluser, kita tak dapat capai apa yang kita inginkan kerana keinginan untuk mencapainya tak kuat.

Datuk Wira Dr. Azizan Osman selalu menekankan bahawa jika nak berjaya di dalam bisnes, anda perlu jelas dengan ke mana hala tuju bisnes.

Bila dah ada hala tuju, apa pula cara yang betul untuk buat tindakan? Dengan ilmu bisnes, insya-Allah usahawan akan nampak jalannya.

Berita baik untuk anda yang terlepas sesi eksklusif Blueprint 10X Bina Bisnes Berjaya bersama dengan Tuan Haji Nasrul Hadi di platform Zoom sebelum ini!

Kami percaya alluser nak ubah bisnes sekarang lebih baik ke level yang seterusnya tapi mungkin tak nampak jalan.

Di atas permintaan ramai, kami akan adakan lagi sesi khas penerangan Blueprint 10X Bina Bisnes Berjaya ini pada hari Selasa 26 Disember 2023, jam 9.00 malam di platform Zoom.

Bagi anda yang serius mahukan lonjakan jualan pada tahun 2024, terus saja klik link di bawah untuk mendaftarkan diri ke sesi berkenaan.

Bukan senang nak ada peluang sebegini lagi. Klik sekarang sebelum terlepas!

Salam kejayaan,
RichWorks International

Nak ganda 10X jualan Raya 2024 anda?

Nak capai jualan hingga RM1 juta mahupun RM10 juta setahun pada 2024?

Fahami dan ketahui strategi yang betul dalam sesi Branding & Marketing Growth 2024!

(KLIK BANNER DI BAWAH INI SEKARANG)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular