Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

Apa nak buat jika alluser tak ada team marketing yang berpengalaman?

Kuasai branding & marketing bisnes anda bagi tingkatkan jualan raya 2024.
image

Klik gambar di atas untuk daftar

Salam alluser,

Dunia perniagaan bukanlah sesuatu yang mudah. Kalau serius berniaga, pasti dah tahu ia melibatkan banyak cabaran termasuk mental dan juga fizikal.

Untuk berjaya, sangat penting bagi usahawan mempunyai ilmu bisnes terutama branding & marketing untuk bakal pelanggan kenal dan mendapat perhatian mereka.

Hampir setiap hari, ada je produk dan servis yang dipromosikan di media sosial seperti Facebook, Instagram, Twitter, TikTok dan sebagainya. Dan ada antaranya adalah produk yang sama bersaing dengan cara masing-masing.

Kalau tak ikut trend semasa, memang susah lah orang nak nampak bisnes alluser. Di sinilah pentingnya branding & marketing, untuk orang nampak dan beli.

Tapi jika bisnes kecil-kecilan, bolehlah nak buat semua benda sendiri. Bila bisnes dah makin besar, nak tak nak kena ada staf yang mahir dalam bidang masing-masing agar dapat capai target sasaran, mencipta produk baharu dan mengukur kepuasan serta kesetiaan pelanggan.

Jika team marketing kurang berpengalaman atau gagal mencapai tahap kredibiliti dan kepakaran yang diingini, ia akan memberi perspektif yang tidak baik kepada pelanggan.

image

Apa tindakan anda? Jom berjumpa dengan Tuan Radz Mohd, Chief Business Officer RichWorks dalam sesi Branding & Marketing Growth (BMG) pada 3 Januari 2024 di platform Zoom.

Anda juga akan dapat Blueprint BMG 2024 yang akan diterangkan sendiri oleh Tuan Radz sebagai persediaan strategi bisnes 2024 dalam branding dan marketing serta 10 kali gandakan jualan raya tahun hadapan!

Jika layak dan memenuhi syarat yang ditetapkan, anda juga berpeluang dijemput ke sesi eksklusif bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada Januari 2024 secara bersemuka di Lembah Klang.

Rugi tak join! Jangan fikir lama-lama, dapat akses Zoom anda di bawah!

Setiap bisnes mempunyai cabaran sendiri. Dengan kesungguhan dan kreativiti, anda boleh menjadikan idea marketing anda sebuah kejayaan yang berkekalan.

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular