Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

AWAS alluser! Dua hari saja...

Persiapkan diri menghadapi cabaran dan menyusun strategi bisnes untuk menang 2024
image

Selamat malam alluser,

Dua hari lagi, dah masuk tahun baharu. Apakah you dah bersedia dengan 'game' lebih baik pada 2024 berbanding tahun ini?

80 peratus kejayaan datang daripada persediaan. Jika you tak bersedia sekarang, dari awal bagaimana nak mulakan 2024 dengan momentum yang lebih bertenaga untuk capai apa nak capai kali ini.

Jika belum, masih ada masa untuk you berbuat sesuatu lagi. Pesan Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman agar you ambil masa sekejap ketika ini.

Relook & reflect balik semua aspek dalam kehidupan dan bisnes you pada tahun ini! Apakah yang berbeza atau perubahan, penambahbaikan mahupun gap berlaku 2023 berbanding tahun sebelumnya.

Syukuri segala apa yang dicapai dan diperolehi daripada hanya nak meminta-minta lebih lagi nak itu dan ini. Kuncinya ada pada kesyukuran, sangat penting sebelum kita nak meminta dan memohon lagi banyak kepada yang Maha Berkuasa. Moga kita semua termasuk dalam golongan orang yang bersyukur.

Bagi usahawan yang nak tingkatkan 'game' bisnes mereka pada 2024 ini anda berpeluang bersama-sama Dr. Azizan dalam Briefing Session Business Coaching di platform Zoom pada 2 Januari 2024 (Selasa), jam 8.30 malam.

Meskipun cabaran 2024 dijangka lebih besar berbanding tahun ini, masih ada potensi untuk bangsa usahawan capai target mereka, bukan saja setakat jualan RM1 juta bahkan RM10 juta pertama.

RichWorks ada banyak bukti di mana, usahawan bimbingan kami di bawah pementoran Spire berjaya capai jualan RM1 juta pertama setelah dibimbing. Nak tahu kisah perjalanan mereka, anda juga boleh baca dalam e-magazine Inspired >>> di sini.

Jangan terlepas, alluser nak peluang dibimbing Dr. Azizan, dapatkan akses dan peluang itu dengan jawab soalan-soalan di bawah ini. Selepas itu, bagi mereka yang layak berpeluang ikuti sesi eksklusif secara bersemuka bersama Dr. Azizan di Lembah Klang pada 24 Januari nanti.

image

p.s. Esok juga ada siri khas Live Voice Chat bersama Dr. Azizan di Telegram Azizan Osman Official, jam 7.45 pagi.
Jom mulakan hari terakhir anda 2023 ini dengan input berguna bagi diri dan bisnes harungi 2024 lebih baik lagi.

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular