Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

The most boring list growing technique in the world

Takes 30 minutes to implement  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌...

Dah nak masuk tahun 2024, alluser masih kekal buat bisnes dengan cara sama?

Kuasai branding & marketing bisnes anda bagi tingkatkan jualan raya 2024.
image

Hai alluser,

Dalam dunia ini, ada banyak perkara yang kita suka buat berulang kali kerana sudah terbiasa dengannya.

Tak salah pun alluser. Tapi, dalam sesetengah perkara, ia boleh menenggelamkan kita jauh ke lautan dalam terutama sekali dalam dunia keusahawanan.

Usahawan yang tak nak berubah, terus buat benda yang sama dan nak duduk di zon selesa je boleh menghadapi pelbagai cabaran dan risiko dalam persekitaran perniagaan yang sentiasa berubah. Dunia dah 'maju' dan berkembang, takkan kita tak nak 'maju' dan berkembang sekali?

Jika kita kekal di takuk sama, kita akan ketinggalan jauh dengan pesaing. Mereka dah laju pecut, buat macam-macam inovasi dan guna segala teknologi yang ada. Tapi, kita pula masih setia pada keadaan yang tak sepatutnya. Haa, tak bolehlah macam tu!

Kalau anda serius nak berubah dan menang berbanding pesaing, apa kata alluser join sesi Branding & Marketing Growth bersama saya pada 26 Disember 2023 secara Zoom. Anda akan lebih faham tentang branding dan marketing serta strategi bisnes 2024.

Selain itu, anda juga akan dapat Blueprint BMG 2024 dan saya sendiri akan terangkan tentang blueprint tersebut.

Bukan itu saja, usahawan yang sertai BMG juga berpeluang dijemput ke sesi eksklusif bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada 9 Januari 2024. Mereka yang memenuhi syarat ditetapkan akan dapat sertai sesi ini secara bersemuka di Lembah Klang.

Best ke best? Kalau best, alluser cepat-cepat dapatkan akses kepada Zoom anda di bawah!

Salam kejayaan,
Radz Mohd

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular